«Βιομηχανία» κλήσεων το τελευταίο διάστημα στην Καλαμάτα από τη δημοτική αστυνομία

Πρώτη Δημοσίευση: 27/02/2016 09:05 - Τελευταία Ενημέρωση: 27/02/2016 09:08
Πρόστιμα και τιμωρία, ποινές, φόβος και βία, τρομοκρατία και παραλογισμός είναι στοιχεία που έχουν πλέον βρει μόνιμα θέση στη ζωή μας στην Ελλάδα της κρίσης.
Σε μια εποχή που ο δημότης της Καλαμάτας πλήττεται από παντού, έχει παράλληλα να αντιμετωπίσει χρηματικές ποινές για κάθε δραστηριότητα και κάθε συναλλαγή. Πρόστιμα από το κράτος, από το δήμο, την εφορία, την πολεοδομία, την αστυνομία. Αν αργήσεις να πληρώσεις την κλήση ή το δάνειο, να «τακτοποιήσεις» το σπίτι, αν αργήσεις να δώσεις… θα τιμωρηθείς. Φυσικά, κανείς δε σε ρωτάει αν μπορείς πλέον να ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις σου.
Το τελευταίο εισπρακτικό καμπανάκι ήχησε εσχάτως στο κέντρο της πόλης και ιδιαίτερα στην οδό Χρυσάνθου Παγώνη, όπου η Δημοτική Αρχή αποφάσισε εντελώς ξαφνικά να εφαρμόσει κάποια παλιά απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, για στάθμευση από τη μία ή την άλλη πλευρά των πεζοδρομίων, ανάλογα με το μήνα (μονά, ζυγά).
Αποτέλεσμα να ξεκινήσει μια… βιομηχανία κλήσεων από τη Δημοτική Αστυνομία και τους πολίτες να διαμαρτύρονται. Δεν υπάρχει καμία ένσταση εξορθολογισμού της κατάστασης και στη συγκεκριμένη οδό. Η πρακτική είναι που εξαγρίωσε τους πολίτες. Αν υπήρχε μια ενημερωτική καμπάνια κάποιων ημερών για τα νέα δεδομένα, τα προβλήματα θα είχαν ελαχιστοποιηθεί. Δεν μπορείς, όμως, να επιβάλλεις ένα μέτρο στα… μουγκά. Τα 20 ευρώ που τρέχουν να πληρώσουν στο ταμείο του Δήμου μέσα στο 10ήμερο οι δημότες δεν είναι μικρό ποσό.
Και εδώ θα ρωτήσει κάποιος. Να μη γίνει δηλαδή; Και τι να κάνουμε, να τα αφήσουμε όλα χύμα; Χωρίς κανόνες και ελέγχους; Όχι βέβαια. Στις ευνομούμενες πολιτείες πρέπει να υπάρχουν κανόνες, διαφορετικά θα γίνουμε ζούγκλα. Αναμφίβολα. Ουδείς διαφωνεί με τη συγκεκριμένη θέση. Αλλά αποσπασματικά, με υιοθέτηση, όπως και στην παραπάνω ειδική περίπτωση, της προτεσταντικής λογικής της τιμωρίας και του «αγίου κέρδους», θεωρούμε ότι είναι λάθος.
Πρέπει, λοιπόν, οι αμαρτωλοί Καλαματιανοί να πάθουν για να μάθουν; Αυτό εισηγείται η σημερινή Δημοτική Αρχή; Το κυκλοφοριακό ζήτημα στην πόλη, όμως, δεν είναι τόσο απλό θέμα.
Είναι μια πολυπαραμετρική εξίσωση, η οποία απαιτεί συνολική αντιμετώπιση, σοβαρότητα, σωστό σχεδιασμό και συνέπεια. Διότι κανείς δε θέλει τα αυτοκίνητα πάνω στα πεζοδρόμια και τους ποδηλατοδρόμους, κανείς δε θέλει ο εφοδιασμός των καταστημάτων να γίνεται κάθε ώρα και στιγμή και φορτηγά να κόβουν βόλτες στην κεντρική πλατεία και τους πεζοδρόμους της Καλαμάτας, κανείς δε θέλει κυκλοφοριακή συμφόρηση στην πόλη μας, την πόλη του ποδηλάτου όπως θέλουμε να τη λέμε.
Όλοι θέλουμε να ζούμε σε μια φιλική και ασφαλή πόλη, που θα εστιάζει στον άνθρωπο και όχι στο αυτοκίνητο. Αυτό που λείπει, λοιπόν, είναι μια στοχευμένη και στιβαρή πολιτική για τη βιώσιμη κινητικότητα και την κυκλοφορία στην πόλη και όχι «εύκολες» λύσεις εισπρακτικού χαρακτήρα.


Του Αντώνη Πετρόγιαννη



Σχόλια

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ.... Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΧΡ ΠΑΓΩΝΗ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΕΝΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΤΗ ΟΔΟ ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ (ΚΑΘΕΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΩΝΗ) ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Η ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΥΤΗ ΩΣ ΟΦΕΙΛΕ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΗΣ. ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΓΡΑΦΕ ΣΤΗΝ ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ (ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΜΕ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΚΛΗΣΗ, ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΡΚΕΤΩΝ, ΕΚΑΝΕ ΦΑΣΑΡΙΑ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΠΑΓΩΝΗ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ. Ο ΙΔΙΟΣ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΧΩΝΤΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ......ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΧΡ ΠΑΓΩΝΗ ΠΛΕΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΗΔΗ ΤΡΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑΡΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΑΥΤΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Εχω πληρώσει κι εγω μια κλήση ως κάτοικος της περιοχής και συμφωνώ απόλυτα ειδικά με την τελευταία σας πρόταση. Έχουμε μια τάση να γκρινιάζουμε για τους νόμους που δε λειτουργούν σε αυτό το κράτος.. μέχρι οι νόμοι να αγγίξουν εμάς "ξαφνικα"

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΙΩΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 15/02 ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΆΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤ.ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ,ΚΑΤΙ ΤΕΛΟς ΠΑΝΤΩΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ "ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΗΡΘΕ" ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ !!! ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΑΝΑ ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ....... ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΤΗΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΗΜΙΣΥ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΟΛΙΑΚΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!ΛΥΠΑΜΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΜΙΑ Η ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΜΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΖΥΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ. ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ . ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩς ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΜΟΝΙΜΟΥς ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ PARKING, (ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ), ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ 50 ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ. ΕΓΩ ΠΧ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΕΛΑΒΑ ΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΜΕΡΑ ΤΗΣ "ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ" . ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ 4 ΕΥΡΩ ΤΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΤΟ 8ΩΡΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ. ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 10ΗΜΕΡΟ. Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΔΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΚΛΗΣΕΙΣ, ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. ΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ, ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΑ ΒΙΤΡΙΝΑΣ ΜΟΝΟ, ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΘΥΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ ΔΕΞΙΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΤΙΣ ΦΙΕΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΜΕ ΞΕΝΕΣ ΠΛΑΤΕΣ. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΔΕ ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΤΣΙ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ...

Τι θλιβερό. Ολόκληρο άρθρο διαμαρτυρίας γιατι έστω και που και που εφαρμόζονται οι κανονισμοί.

Στο ρεπορτάζ δεν υπάρχει κανένας υπαινιγμός περί μη εφαρμογής του ΚΟΚ. Όμως, η Δημοτική Αρχή όφειλε για 1-2 ημέρες να ενημερώσει ότι μια συνήθεια δεκαετιών, αλλάζει. Έτσι γίνεται στις πολιτισμένες κοινωνίες.

Κάποτε που κάθε οικογένεια είχε από 1 αυτοκίνητο δεν υπήρχε ανάγκη για χώρους στάθμευσης. Τώρα που κάθε οικογένεια έχει από 2 και 3 αμάξια διαμαρτυρώμαστε γιατί ισχύουν οι νόμοι. Η συμπεριφόρα των δημοτικών υπαλλήλων είναι άλλο ζήτημα και μπορεί ο καθένας αν κρίνει ότι προσβάλλεται να προχωρήσει σε ένδικα μέσα.

Σίγουρα μια εκστρατεία ενημέρωσης πριν την εφαρμογή του μέτρου είναι απαραίτητοι, όπως φυσικά και η εφαρμογή των κανονισμών που είναι το αυτονόητο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι απουσιάζει μια συνολική πολιτική για την στάθμευση και κυριως για την σταθμευση των μονικων κατοικων. Με την εφαρμογή του μέτρου περιορίζονται στο μισό οι νόμιμες θέσεις σ΄ταθμευσης (και μάλιστα πλέον επι πληρωμή) που σημαίνει ότι μειώνεται η δυνατότητα στάθμευσης των μονιμων κατοικων που διαμένουν στην περιοχή. Θα έπρεπε είτε να εξασφαλιστούν θέσεις μονιμων κατοικων με ειδική διαγράμμιση και ειδικό σήμα που θα χορηγείται μόνο 1 για κάθε κατοικία (ανεξαρτ. του αριθμού οχημάτων που έχει κάθε νοικοκυριό) είτε να εξασφαλιστούν θέσεις μονιμων στο δημοτικό parking.

Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις