Βλέπει το δέντρο…χάνει το δάσος ο Παναγιώτης Νίκας για το ζήτημα των κρουαζιερόπλοιων

Πρώτη Δημοσίευση: 16/05/2018 20:01 - Τελευταία Ενημέρωση: 16/05/2018 20:02
Στην ανάγκη βελτίωσης του οδικού δικτύου στη Μεσσηνία ώστε να υπάρξει και αύξηση στον αριθμό άφιξης των κρουαζιερόπλοιων, αναφέρθηκε, χθες, σε δηλώσεις του, ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας.
Υπενθυμίζουμε ότι στις αρχές Μαΐου, ο Δήμαρχος Καλαμάτας συναντήθηκε με τρία ηγετικά στελέχη της Celestyal Cruises, στον Πειραιά, με αντικείμενο την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων στην Καλαμάτα.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Δημοτικής Αρχής, τα στελέχη της εταιρείας ανέφεραν ότι η Καλαμάτα είναι ελκυστική και οι επισκέπτες χαίρονται την πόλη και τις ομορφιές της, χωρίς να έχουν διατυπώσει κάποιο παράπονο.
 Από την περίοδο 2019/2020, η εταιρεία θα δρομολογήσει πλοία στο λιμάνι της Καλαμάτας, ενώ για το 2018 έχει δώσει απόλυτη προτεραιότητα στο Αιγαίο. Τονίσθηκε, επίσης, ότι θα πρέπει να γίνουν προσπάθειες για προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων από την Ιταλία, καθώς η Καλαμάτα βρίσκεται στην πορεία τους και μπορεί να είναι ενδιάμεσος σταθμός.
Επανερχόμενος στο ίδιο θέμα, χθες, ο κ. Νίκας, επεσήμανε ότι οι τουρίστες δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην πόλη της Καλαμάτα. Η ζωή τους, όμως, γίνεται δυσκολότερη όταν θελήσουν να επισκεφθούν γειτονικές περιοχές, όπως η Αρχαία Μεσσήνη, η Κορώνη και η Καρδαμύλη. Το κακό οδικό δίκτυο είναι αποτρεπτικό για τέτοιου είδους ταξίδια, αφού η χρονική τους διάρκεια είναι σημαντική.
Αυτό που ζήτησε ο Δήμαρχος είναι να υπάρξουν ουσιαστικές παρεμβάσεις στο εσωτερικό οδικό δίκτυο, έτσι ώστε να γίνει πιο εύκολη και η πρόσβαση των τουριστών σε διάφορα τουριστικά μέρη του Νομού.
Βέβαια, υπό τις παρούσες οικονομικές συνθήκες θα πρέπει να θεωρείται…ουτοπικό να διατεθούν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για παρεμβάσεις στους δρόμους της Μεσσηνίας. Εκείνο, όμως, που φαίνεται εφικτό είναι μια πολύ καλή συντήρηση του υπάρχοντος οδικού δικτύου, με μικρές διαπλατύνσεις των δρόμων, όπου αυτό είναι δυνατό.
Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν λείπουν μόνο οι οδικές υποδομές. Μια εξήγηση που προκύπτει από μια σειρά ερευνών είναι και οι βασικές ελλείψεις σε υποδομές που υπάρχουν σο λιμάνι της Καλαμάτας. Πρακτικά δεν αποτελεί ελκυστικό home port για κρουαζιερόπλοια
Μάλιστα, η υστέρηση υποδομών δεν αφορά μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αλλά και μια σειρά  κριτήρια που πρέπει να πληροί για να μπορεί να είναι ελκυστικό home port και τα οποία περιλαμβάνουν από το βάθος του λιμανιού και το μήκος του προβλήτα μέχρι την πολιτική σταθερότητα και το ύψος των λιμενικών τελών.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη



Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις