Κίνδυνος τουριστικής υποβάθμισης της Μεσσηνίας από τη λειτουργία Διεθνού Κέντρου Εκπαίδευσης Πιλότων στην 120 ΠΕΑ

Πρώτη Δημοσίευση: 11/01/2019 17:27 - Τελευταία Ενημέρωση: 11/01/2019 17:27
Τελευταία διαβάζουμε στις εφημερίδες ότι αντιμετωπίζεται θετικά από ταγούς της πολιτικής και δημοτικούς άρχοντες η πρόταση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας να χρησιμοποιηθεί το Διεθνές Αεροδρόμιο «Καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου» για την εκπαίδευση πιλότων μαχητικών αεροπλάνων από διάφορες χώρες.
Μας δημιουργεί εντύπωση πώς εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που έδωσαν στο αεροδρόμιο το όνομα του ανθρώπου που δημιούργησε στη Μεσσηνία τη μεγαλύτερη τουριστική επένδυση της νεότερης ελληνικής ιστορίας, του αείμνηστου Καπετάν Βασίλη, απειλούν ή και ακυρώνουν με τόση ευκολία την προοπτική της Μεσσηνίας να γίνει ένας από τους πλέον σύγχρονους διεθνείς τουριστικούς προορισμούς.
Ίσως θα πρέπει να τους ενημερώσουμε ότι οπουδήποτε στον κόσμο χρησιμοποιήθηκαν για τον ίδιο σκοπό αεροδρόμια προκάλεσαν τεράστια προβλήματα ηχορύπανσης όλο το 24ώρο, λόγω της συνεχούς απογείωσης, των ελιγμών και της προσγείωσης πολεμικών αεροσκαφών και, κατά συνέπεια, την οργισμένη αντίδραση των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό της μακρινής Ιαπωνίας, όπου οι αμερικανικές και ιαπωνικές κυβερνήσεις, παρά το γεγονός ότι επένδυσαν 150 εκατ. δολάρια σε ένα εγκαταλελειμμένο νησί (Mageshima) για την κατασκευή ενός αεροδρομίου για τη διεξαγωγή των ασκήσεων κατάρτισης από ιδιωτικό φορέα εκμετάλλευσης, προκάλεσαν τη μήνι των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.
Ο δήμαρχος της πόλης Nishinoomote, Mr. Shunsuke Yaita, στην οποία διοικητικά ανήκει το ακατοίκητο νησί, δήλωσε ότι είναι αντίθετος, γιατί πιστεύει ότι υπάρχουν "πιο κατάλληλοι τρόποι για να χρησιμοποιηθεί το νησί”. Επιπλέον, ο εκπρόσωπος του τοπικού Δημοτικού Συμβουλίου, Mr. Hiromi Nagano, που επίσης αντιτίθεται στη λειτουργία εκπαιδευτικού αεροδρομίου, δήλωσε ότι «μέχρι στιγμής δε δόθηκε καμία εξήγηση στην πόλη και δε γνωρίζουμε τίποτα για τις λεπτομέρειες της συμφωνίας... ανησυχούμε για το θόρυβο και φοβόμαστε ότι θα υπάρξει περαιτέρω επέκταση αργότερα».
Από τα παραπάνω προκύπτουν ερωτήματα για τους δικούς μας εκπροσώπους των ΟΤΑ Α & Β βαθμού:
-Γνωρίζουν τις λεπτομέρειες της συμφωνίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας με τον ιδιωτικό φορέα που θα αναλάβει την εκπαίδευση των πιλότων από διάφορες χώρες στο διεθνές αεροδρόμιο «Καπετάν Βασίλη Κωσταντακόπουλου»;
-Έχουν σκεφτεί τις συνέπειες από ένα πιθανό ατύχημα κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης και πόσο αυτό θα επηρεάσει την περιοχή μας;
Σε κάθε περίπτωση, όσοι εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στους θεσμούς της αυτοδιοίκησης οφείλουν να δημοσιοποιήσουν τη θέση τους, ώστε να μην ανησυχούν οι πολίτες για τη μετατροπή του αεροδρομίου μας από διεθνές σε αμιγές πολεμικό εν ευθέτω χρόνο…
Ελπίζουμε να μην είναι αργά ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα. Εν όψει, μάλιστα, των αυτοδιοικητικών εκλογών είναι επίσης μια ευκαιρία για να γνωρίσουμε τις στρατηγικές επιλογές ανάπτυξης που θα ακολουθήσουν από θέση ευθύνης…
Γιώργος Καραμπάτος
Ενεργός Πολίτης



Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις