Ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι στο Δήμο Δυτικής Μάνης

Πρώτη Δημοσίευση: 06/02/2013 14:19 - Τελευταία Ενημέρωση: 06/02/2013 14:19

Χρειάστηκε να περάσει ένας μήνας περίπου, αλλά και να ξεπεραστούν προφανώς ενδοπαραταξιακοί σκόπελοι, μέχρι να οριστούν από το δήμαρχο Δυτικής Μάνης, Δημήτρη Γιαννημάρα, οι νέοι αντιδήμαρχοι, η θητεία των οποίων θα διαρκέσει έως τις 31 Αυγούστου 2014.

Νέοι αντιδήμαρχοι θα είναι οι Χρ. Λυμπερέας, Δημ. Μητσέας, Παναγιώτα Γιαννακέα – Τσίκνα και Βασ. Κυβέλος.  

 

Αντιδήμαρχοι και αρμοδιότητες 

Ο κ. Χρ. Λυμπερέας θα είναι υπεύθυνος για θέματα ύδρευσης, διαχείρισης παραλιών, περιβάλλοντος και πολιτικού σχεδιασμού, με τις εξής αρμοδιότητες: επίβλεψη, επισκευή, συντήρηση του δικτύου ύδρευσης, καθώς και σύνταξη και προώθηση μελετών για νέες πηγές νερού, διαχείριση των παραλιών, συντονισμό των αρμοδιοτήτων για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών, περιβάλλον και πράσινο, επίβλεψη λειτουργίας των λαϊκών αγορών, αντιμετώπιση θεμάτων αρμοδιότητάς του των Τοπικών Κοινοτήτων.

Ο κ. Δημ. Μητσέας θα είναι υπεύθυνος για θέματα καθαριότητας, ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων και αγροτικής πολιτικής, με τις εξής αρμοδιότητες: προγραμματισμό, συντονισμό και εποπτεία στα θέματα καθαριότητας, προώθηση της διαδικασίας της ανακύκλωσης, με στόχο τη διαλογή στην πηγή, εποπτεία του μηχανικού εξοπλισμού του Δήμου και συντήρησή του, έκδοση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, καθώς και επιβολή διοικητικών ποινών, ενημέρωση των αγροτών και ανάδειξη των αγροτοκτηνοτροφικών προϊόντων, αντιμετώπιση θεμάτων αρμοδιότητάς του, των Τοπικών Κοινοτήτων.

Η κα Παναγιώτα Γιαννακέα – Τσίκνα θα είναι υπεύθυνη για θέματα διοίκησης, παιδείας, συντήρησης υποδομών και κοινωνικής πολιτικής, με τις εξής αρμοδιότητες: εισήγηση για τις διοικητικές μεταβολές, με στόχο την αναβάθμιση και τη βελτίωση της απόδοσης των υπηρεσιών του Δήμου, οργάνωση και προώθηση της κοινωνικής πολιτικής και επίβλεψη λειτουργίας του Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου και Παιδείας, συντήρηση των υποδομών του Δήμου (κτήρια, σχολεία, πεζοδρόμια κ.λπ.), επισκευή και συντήρηση των παιδικών χαρών, βελτίωση του χώρου των νεκροταφείων και αντιμετώπιση θεμάτων αρμοδιότητάς της, των Τοπικών Κοινοτήτων.

Τέλος, ο κ. Βασ. Κυβέλος θα είναι υπεύθυνος για θέματα οικονομικών και τουριστικής ανάπτυξης, με τις εξής αρμοδιότητες: έλεγχο της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου, βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας και ό,τι έχει σχέση με τον ΚΟΚ, θέματα που είναι σχετικά με τη διαφάνεια και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, προώθηση όλων εκείνων των έργων και ενεργειών που στόχο έχουν την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου, τέλεση πολιτικών γάμων και αντιμετώπιση θεμάτων αρμοδιότητάς του, των Τοπικών Κοινοτήτων.



Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις