Παγκόσμια διαδικτυακή καμπάνια για να συγκεντρωθούν χρήματα για το σπίτι της Κάλλας ξεκινά ο Δήμος Οιχαλίας

Πρώτη Δημοσίευση: 13/01/2016 09:01 - Τελευταία Ενημέρωση: 13/01/2016 09:06
Σε μια πρωτότυπη ιδέα συγκέντρωσης χρημάτων για την αποκατάσταση του πατρικού σπιτιού της Μαρίας Κάλλας προχωρά ο Δήμος Οιχαλίας και ήδη πάρθηκε ομόφωνη σχετική απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Αποφασίστηκε, λοιπόν, να ξεκινήσει μια Παγκόσμια Καμπάνια Διαδικτυακής Μικρο-χρηματοδότησης (Crowdfunding), για την συγκέντρωση των 300.000 ευρώ που απαιτούνται για τις εργασίες αποκατάστασης.
Αν ο στόχος επιτευχθεί και γίνει η αναστήλωση, ο Δήμος έχει ως στόχο να λειτουργήσει το χώρο ως πολιτιστικό και πνευματικό κέντρο για την περιοχή και δεδομένου ότι βρίσκεται σε μικρή απόσταση από την Αρχαία Μεσσήνη, η επισκεψιμότητα αναμένεται να είναι μεγάλη.
 
Crowdfunding
Η πατρική οικία της Μαρίας Κάλλας (Μαρία – Άννα - Σοφία Καικιλία -
Καλογεροπούλου) βρίσκεται στο Νιοχώρι Ιθώμης, εντός των ορίων του Δήμου Οιχαλίας, και ανήκει στην ιδιοκτησία του.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο δήμαρχος Οιχαλίας Αριστείδης Σταθόπουλος, υπάρχουν καταγεγραμμένες τουλάχιστον πέντε επισκέψεις της Μαρίας Κάλλας στον τόπο καταγωγής της και την πατρική της οικία.
Ο Δήμος Οιχαλίας έχει την πρόθεση να αναστηλώσει και να αποκαταστήσει το οίκημα, όμως το ποσό που απαιτείται είναι σημαντικό για να μπορέσει να το καλύψει. Έτσι, προτάθηκε η διοργάνωση μιας Διαδικτυακής Καμπάνιας Μικρο-χρηματοδότησης (Crowdfunding) για τη συγκέντρωση των χρημάτων.
Η μελέτη που έχει συνταχθεί από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Οιχαλίας έχει δείξει ότι το απαιτούμενο ποσό ανέρχεται, όπως προαναφέραμε, σε 300.000 ευρώ.
 
Θα ανατεθεί σε εταιρεία
Το είδος αυτό της χρηματοδότησης είναι μια σύγχρονη, εναλλακτική μορφή χρηματοδότησης τόσο επιχειρηματικών όσο και κοινωνικών (εκπαιδευτικών, πολιτιστικών, κ.λπ.) έργων και σχεδίων.
Η λογική της μεθόδου βασίζεται στη συνεισφορά ενός μικρού ποσού από πάρα πολλούς, ώστε να συγκεντρωθεί τελικώς το απαιτούμενο ποσό.
Οι καμπάνιες crowdfunding διεξάγονται μέσω ειδικών ψηφιακών πλατφορμών και για τη διενέργειά τους απαιτούνται αρκετοί μήνες, καθώς και εξειδικευμένη τεχνογνωσία και υποστήριξη. Η επιτυχία της καμπάνιας είναι ένα πολυπαραγοντικό ζήτημα, στο οποίο εμπλέκονται από διαδικτυακές τεχνολογίες και κοινωνικά δίκτυα μέχρι παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης του κοινού.
Γι’ αυτό το Δημοτικό Συμβούλιο Οιχαλίας αποφάσισε ότι η καμπάνια θα πρέπει να ανατεθεί σε μία εταιρεία, η οποία να μπορεί να την υποστηρίξει επαρκώς, ώστε να διασφαλιστεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η δε αμοιβή της εταιρείας θα προκύψει ως ποσοστό επί του ποσού που θα συγκεντρωθεί μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας.
Το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε την υλοποίηση της Διαδικτυακής Καμπάνιας Μικρο-χρηματοδότησης και το άνοιγμα καταθετικού λογαριασμού στην Εθνική Τράπεζα (υποκατάστημα Μελιγαλά), όπου θα κατατίθενται χρήματα με βούληση των καταθετών – μικροχρηματοδοτών για την επίτευξη του σκοπού.

Της Βίκυς Βετουλάκη 



Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις