Συνέντευξη Νίκα: Ανοικτό το Καλαμάτα- Πύλος, ιδιωτικοποίηση λιμανιού και αεροδρομίου, αντιδράσεις Τατούλη

Πρώτη Δημοσίευση: 29/11/2019 08:49 - Τελευταία Ενημέρωση: 29/11/2019 08:51
Το 2019 οι δηλώσεις, αλλά το 2020 θα υλοποιηθούν τα όποια έργα  
-Άφησε ανοικτό το θέμα του δρόμου Καλαμάτα - Πύλος, ενώ μίλησε για ιδιωτικοποίηση αεροδρομίου και λιμανιού  
Σε μια αποτίμηση των συναντήσεων που είχε στην Αθήνα με τους υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης Μάκη Βορίδη και Υποδομών Κώστα Αχιλλ. Καραμανλή, προχώρησε χθες ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στην Τρίπολη.
Σε ό,τι αφορά τη συνάντησή του με τον κ. Βορίδη, ο περιφερειάρχης σημείωσε ότι πρώτη του μέριμνα είναι η ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα της περιοχής και η ανάδειξη της ποιοτικής αξίας των προϊόντων της. Στο πλαίσιο αυτά είπε ότι «θα… τρέξει» πρόγραμμα ενίσχυσης επαγγελματιών για τη μεταποίηση προϊόντων στην Καλαμάτα.
Από την άλλη πλευρά, για τα αρδευτικά δίκτυα που αφορούν στη Μεσσηνία υποστήριξε ότι το Φιλιατρινό Φράγμα και η λειτουργία των δικτύων θα δημοπρατηθούν το φθινόπωρο του 2020. Για τα υπόλοιπα αρδευτικά έργα, είπε ότι τα φράγματα σε Τρίκορφο και Ξερίλα στη Θουρία θα ενταχθούν στο ΠΕΠ το 2020, ενώ σχολίασε ότι και τα τρία αυτά έργα είναι ώριμα μελετητικά.
Για το θέμα του ΓΟΕΒ, σημείωσε ότι οφείλονται πάρα πολλά χρήματα στη ΔΕΗ, αλλά επ' αυτού πολύ σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις από την κυβέρνηση, τις οποίες, όμως, δε θέλει να προκαταβάλει.
Σε ό,τι αφορά τη συνάντησή του με τον υπουργό Υποδομών, υποστήριξε ότι θα υπάρξει μια μεγάλη εκστρατεία για τη βελτίωση της οδικής ασφαλείας σε όλη την Πελοπόννησο, με έργα στο εσωτερικό οδικό δίκτυο των νομών, προϋπολογισμού 67 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος θα υπάρξει μητρώο για την κατάσταση που βρίσκονται τα γεφύρια της Περιφέρειας μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020.
Επίσης, το έργο Καλαμάτα - Ριζόμυλος- Πύλος - Μεθώνη δεν έχει κλείσει. Μέχρι σήμερα υπάρχουν μόνο υπηρεσιακές εισηγήσεις, αλλά οι πολιτικές αποφάσεις θα ανακοινωθούν από τον υπουργό κ. Καραμανλή. Μάλιστα, για το έργο αυτό τόνισε ότι δε θα πρέπει να μπει στη "διελκυστίνδα της μικροπολιτικής".
Επιπλέον, σημείωσε ότι το οδικό έργο Καλό Νερό - Τσακώνα θα εκτελεστεί με χρήματα του Δημοσίου, ενώ δεν υπάρχει τίποτα το ανακοινώσιμο για το κομμάτι Πάτρα- Καλό Νερό.
Συνεχίζοντας την αποτίμηση των συναντήσεών του σχολίασε ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας προχωρά πολύ σύντομα σε ιδιωτικοποίηση, κάτι για το οποίο χαίρεται, ενώ υπάρχει και σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Την ίδια τύχη θα έχει και το λιμάνι της πόλης, που θα ιδιωτικοποιηθεί και τμήμα του θα αξιοποιηθεί ως μαρίνα για μεγάλα γιοτ, εξέλιξη για την οποία υπάρχει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Για τα αντιπλημμυρικά, ο κ. Νίκας είπε ότι υποχρέωση του αναδόχου της εθνικής οδού είναι και η κατασκευή ανάλογων έργων, αφού εν τοις πράγμασι έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο ο αυτοκινητόδρομος να αποτελεί αιτία πλημμυρικών φαινομένων.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη





«ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»
Άνθρακες ο θησαυρός των συναντήσεων του Π. Νίκα με υπουργούς της κυβέρνησης 
Το απόλυτο τίποτα ήταν το αποτέλεσμα των πολυδιαφημισμένων επισκέψεων του περιφερειάρχη Πελοποννήσου σε υπουργούς της κυβέρνησης.
Σε ό,τι αφορά στην επίσκεψη στον υπουργό Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, ο κ. Νίκας περιορίστηκε σε ανακοινώσεις τίτλων έργων, σε γενικές περιγραφές και παρατηρήσεις, καθώς και σε αναφορές (ιδιωτικοποίηση του Αερολιμένα Καλαμάτας, ιδιωτικοποίηση του Λιμανιού της Καλαμάτας, τα υδατοδρόμια και το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών για το Σιδηρόδρομο), που άπτονται του ευρύτερου πολιτικού σχεδιασμού της κυβέρνησης.
Την ίδια στιγμή ο κ. Νίκας, λέγοντας ψέματα, αναφέρθηκε στο Πρόγραμμα Παρεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας (Π.Ε.Β.Ο.Α.Σ.) και τη μελέτη της Εγνατίας Α.Ε., ένα έργο το οποίο επικαιροποίησε και ωρίμασε η Περιφερειακή Αρχή Τατούλη, με αποτέλεσμα σήμερα η Πελοπόννησος, πρώτη ανάμεσα σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας, να μπορεί να δημοπρατήσει άμεσα το έργο.
Η πολιτική συμπεριφορά του κ. Νίκα, σε σχέση με το συγκεκριμένο έργο, αποτελεί παράδειγμα μικροψυχίας, καθώς ο κ. περιφερειάρχης δε βρήκε να πει ούτε μια λέξη για την ευφυή πολιτική πρακτική του κ. Τατούλη, ο οποίος εξασφάλισε για το οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου 67.000.000 ευρώ.
Όσον αφορά στο έργο Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, το οποίο επίσης τέθηκε στη συνάντηση του κ. Νίκα με τον κ. Καραμανλή και αποτελεί ένα άκρως αναπτυξιακό έργο για την Πελοπόννησο, η αντιμετώπιση του κ. περιφερειάρχη αγγίζει τα όρια της πολιτικής γελοιότητας.
Ο κ. Νίκας με χρησμούς, σαν άλλη Πυθία, χαρακτήρισε τη νέα χάραξη «κουτσό έργο», ενώ δήλωσε, παρότι ο ίδιος θεωρεί την εν λόγω χάραξη «καταστροφική» για την Καλαμάτα, ότι «δε θα κάνει επανάσταση», μένοντας πιστός στο δόγμα «ό,τι πει η κυβέρνηση».
 
Η πολιτική παράνοια στο μεγαλείο της!
Σε ό,τι αφορά τη συνάντηση του κ. Νίκα με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, Μάκη Βορίδη, αναφορικά με φράγματα, λιμνοδεξαμενές και αρδευτικά δίκτυα, περιορίστηκε στη δημοσιοποίηση πίνακα του συνόλου των αιτημάτων, που έχουν κατατεθεί στο εν λόγω υπουργείο εδώ και 40 χρόνια! Ο κ. Νίκας επισήμανε τις εκκρεμότητες και ανέφερε τους φορείς εκπόνησης των μελετών, επιχειρώντας να επιβάλει τη δική του εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα, προκειμένου να παραπλανήσει τους πολίτες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η αναφορά σε έργο που αφορά στην ΠΕ Κορινθίας με τίτλο «Κατασκευή Κεντρικού Αγωγού Άρδευσης Λίμνης Δόξα», το οποίο έχει μελέτη του 1980 και ο κ. Νίκας κοστολογεί το 2019 με 4.000.000 ευρώ!
Ωστόσο, πιο επικίνδυνη από τη γραφικότητα είναι η άγνοια και η ανικανότητα του κ. Νίκα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η αναφορά του σε έργα, τα οποία ξεπερνούν τα 160.000.000 ευρώ και έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα του υπουργείου, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας του Πέτρου Τατούλη με τον πρώην υπουργό και τον πρώην γ.γ. του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Αραχωβίτη και κ. Κασίμη αντίστοιχα.
Έργα όπως τα αρδευτικά δίκτυα της Τάκας, του φράγματος της Κελεφίνας, της μεταφοράς και διανομής νερού άρδευσης από τα δίκτυα του Ανάβαλου και των δικτύων άρδευσης του Φιλιατρινού φράγματος, ο κ. Νίκας, επειδή δεν έχει το θάρρος να αναγνωρίσει την πατρότητα των εν λόγω έργων, πλημμυρισμένος από αίσθημα κατωτερότητας προσπαθεί δήθεν να δείξει στους πολίτες ότι έχει ο ίδιος συμμετοχή!
Εν κατακλείδι, η συνάντηση του κ. Νίκα με τον κ. Βορίδη, πέρα από χειραψίες και χαμόγελα, είναι η επιτομή της «τέχνης του τίποτα»!
 
Υ.Γ.: Ο... θαυμασμός του κ. Νίκα για το «Menalon Trail» και τα μονοπάτια θα έπρεπε να είναι θαυμασμός για την Περιφερειακή Αρχή του Πέτρου Τατούλη. Ο Πέτρος Τατούλης εξασφάλισε από το ΠΔΕ πόρους ύψους 1.500.000 ευρώ για τα μονοπάτια της Πελοποννήσου, δημιουργώντας πρωτοποριακό δίκτυο 1.100 χιλιομέτρων, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στον εναλλακτικό τουρισμό της Πελοποννήσου.  
 
Υ.Γ.2: Σε ό,τι αφορά το... θαυμασμό του για την ανάδειξη του Λεωνιδίου, ως τουριστικού προορισμού, οφείλει να αναγνωρίσει το μεγάλο έργο της Περιφερειακής Αρχής Τατούλη στη Νότια Κυνουρία, σε έργα υποδομής (οδικό δίκτυο, λιμάνι, φωτισμός, ύδρευση, βιολογικός καθαρισμός κλπ) και, φυσικά, να συνεχίσει να χρηματοδοτεί δράσεις εξωστρέφειας, όπως το φεστιβάλ αναρρίχησης, τον «Τσακώνικο Δρόμο», το «Μελιτζάζ», τη γιορτή του ψαρά και τη γιορτή της μελιτζάνας.



Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις