Τόνια Κουζή: «Κάτω του μετρίου η βαθμολογία των δημοτών στα καθημερινά προβλήματα του Δήμου»

Πρώτη Δημοσίευση: 09/02/2019 08:55 - Τελευταία Ενημέρωση: 09/02/2019 08:55
Παρουσιάστηκαν δυο νέες υπηρεσίες της παράταξης «Καλαμάτα Τόπος Ζωής»
 
 
Τα πρώτα στοιχεία από τις παρατηρήσεις δημοτών στην υπηρεσία «Καταγράφω τον τόπο μου», που έχει ξεκινήσει να λειτουργεί ηλεκτρονικά εδώ και περίπου ένα μήνα από τη δημοτική παράταξη «Καλαμάτα Τόπος Ζωής», παρουσίασε χθες η επικεφαλής της και υποψήφια δήμαρχος Τόνια Κουζή.
Η γενική βαθμολογία στους τομείς που αφορούν στην καθημερινότητα των δημοτών κινήθηκε κάτω του μετρίου, όπως είπε.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου η κα Κουζή με δύο συνεργάτες της ενεργοποίησαν μία νέα υπηρεσία, που αφορά στη διασύνδεση της τεχνολογίας με τη νεολαία και κάλεσαν τους πολίτες να συμμετέχουν.
Προανήγγειλε, δε, την παρουσίαση την επόμενη εβδομάδα του «σχεδίου 631», που θα αφορά άξονες δράσης, χωρίς να δώσει άλλες λεπτομέρειες.
 
Αποτελέσματα
Ξεκινώντας χθες την παρουσίαση η κα Κουζή τόνισε ότι η δημοτική παράταξη «Καλαμάτα Τόπος Ζωής» δε θα αποτελέσει έναν ακόμα φορέα μοναχικής διαδρομής κλεισμένο στο καβούκι του και πρόσθεσε: «Από την πρώτη στιγμή που παρουσιαστήκαμε στον κόσμο της περιοχής μας είχαμε πλήρη παρουσία στο διαδίκτυο, παραθέτοντας στο δικτυακό μας τόπο την ιδρυτική μας διακήρυξη και την ομάδα πρωτοβουλίας μας, όπως επίσης αναλυτική ενημέρωση για τις δράσεις και τις ενέργειές μας. Το ίδιο συνέβη και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου εξ αρχής παρουσιάσαμε την εικόνα μας και τις θέσεις σε κάθε ένα από αυτά, Facebook, YouTube, twitter, Instagram, όλα για τον ίδιο σκοπό».
Παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της υπηρεσίας «Καταγράφω τον τόπο μου», είπε ότι καταγράφηκαν εκατοντάδες απαντήσεις, από τις οποίες προκύπτει πως η γενική βαθμολογία στους τομείς που τέθηκαν (ασφάλεια, καθαριότητα/φωτισμός, κατάσταση δρόμων/ πεζοδρομίων/ πλατειών, κυκλοφοριακό, περιβάλλον, προσβασιμότητα, υποδομές για νέους/παιδιά) είναι κάτω του μετρίου (λιγότερο από 3/5 αστέρια), ενώ ειδικότερα για τις υποδομές για νέους/παιδιά, την καθαριότητα/φωτισμό και την κατάσταση δρόμων και πεζοδρομίων, ο μέσος όρος είναι ακόμα πιο χαμηλά (2/5).
Οι απαντήσεις προέρχονταν από περισσότερες από 25 διαφορετικές γειτονιές, ενώ το γενικό σχόλιο είναι πως όσο περισσότερο απομακρύνεται κανείς από γειτονιές του κέντρου, τόσο περισσότερο χαμηλώνει ο μέσος όρος.
Τέλος, ανέφερε ενδεικτικά κάποια από τα σχόλια που έγιναν στην υπηρεσία από δημότες και τα οποία, όπως είπε, περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα και τις θέσεις της παράταξης.
 
Νέες υπηρεσίες
Από την ομάδα της Τεχνολογίας και Καινοτομίας ο κ. Βασίλης Πουλόπουλος μίλησε για τις υπηρεσίες που ενεργοποιήθηκαν στην ιστοσελίδα της παράταξης toposzois.gr. Πρόκειται, όπως εξήγησε, για μια νέα υπηρεσία, όπου όποιος θέλει, όχι μόνο πολίτες, αλλά και συλλογικότητες μπορούν να καταθέσουν τις ιδέες και τις προτάσεις τους για όποιο θέμα επιθυμούν.
Επίσης, μια δεύτερη υπηρεσία περιλαμβάνει το γλωσσάρι του Δήμου. Εκεί εξηγούνται όλοι οι όροι που κάποιος επιθυμεί να μάθει ακριβώς τι σημαίνουν, όπως βιώσιμη ανάπτυξη, ηλεκτρονική διακυβέρνηση κ.ά.
Από την ομάδα για τη Νεολαία ο κ. Φιλάρετος Βούρκος τόνισε ότι είναι πολύ σημαντικό να καταγραφούν οι γνώμες των νέων που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο Λύκειο ή σπουδάζουν ή εργάζονται. «Μιλάμε για τις ηλικίες 15 με 30 ετών, νέοι άνθρωποι που αύριο θα είναι αυτοί που θα χρειάζονται μια πόλη φιλική, προσβάσιμη, στην οποία θα μπορούν να εργαστούν αξιοπρεπώς, να έχουν δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου και, φυσικά, να δημιουργήσουν την οικογένειά τους», τόνισε ο κ. Βούρκος.
Οι προτάσεις που θα σχεδιαστούν και θα αφορούν στο ηλικιακό αυτό κομμάτι της κοινωνίας μας, μέσα από διαβούλευση, θα αφορούν:
-Το πόσο φιλική μπορεί να γίνει η πόλη της Καλαμάτας για τους νέους λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους ελεύθερους χώρους, τη διευκόλυνση των δραστηριοτήτων που υπάγονται στα ενδιαφέροντα των νέων και την άρση των αποκλεισμών
-Τη συνεχή και απρόσκοπτη συμμετοχή των νέων στα κοινά
-Την αξιοπρεπή εργασία είτε αυτό σημαίνει τη δημιουργία ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος για τη νεανική επιχειρηματικότητα είτε παροχή κινήτρων για την προσέλκυση επιχειρήσεων στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας
«Θέλουμε να συμμετέχουν οι μαθητές και να πουν τι πόλη θέλουν να βρουν αύριο. Θέλουμε να συμμετέχουν οι φοιτητές, αυτοί που μετά τις σπουδές θα θέλουν και θα μπορούν να επιστρέψουν στην πόλη τους. Θέλουμε να ακούσουμε τις νέες οικογένειες που αναζητούν το καλύτερο για τα παιδιά τους. Δεν έχει, λοιπόν, σημασία αν και τι θα ψηφίσει ο καθένας, σημασία έχει να συμμετέχει και να συνδιαμορφώσει τις προτάσεις αυτής της ομάδας», κατέληξε.
Στις νέες υπηρεσίες μπορούν να συμμετέχουν και άτομα με αναπηρία και, μάλιστα, χθες με την ολοκλήρωση της παρουσίασης ο κ. Γιάννης Χαραλαμπόπουλος με οπτική αναπηρία έκανε την πρώτη καταχώρηση μέσω του κινητού του τηλεφώνου.
 
Της Βίκυς Βετουλάκη
 



Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις