Erasmus+: Εκπαιδευτικό ταξίδι στα Κανάρια Νησιά από τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά

Πρώτη Δημοσίευση: 10/04/2019 09:51 - Τελευταία Ενημέρωση: 10/04/2019 09:51
Στο πλαίσιο προετοιμασίας των μαθητών για τα νέα δεδομένα στο παγκόσμιο επαγγελματικό και κοινωνικό «γίγνεσθαι», με τη χρήση νέων τεχνολογιών και τη βελτίωση γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, το ιδιωτικό σχολείο των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά
συμμετέχει σε πρόγραμμα Εrasmus+ και συνεργάζεται με πέντε σχολεία της Ευρώπης, από Βέλγιο, Ιταλία, Ισπανία και Κροατία.
Το έργο έχει ως θέμα το STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics), ενώ τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά, με την πραγματοποίηση εργαστηρίων για μαθητές της Δ’, Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, εργάζονται στο τμήμα της Επιστήμης εισάγοντας την έννοια της διαθεματικότητας. Οι μαθητές, δηλαδή, ενώ κατασκευάζουν αρχαίες ελληνικές τεχνολογίες και, επομένως, μελετούν Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική και Μηχανολογία, ταυτόχρονα και προκειμένου η ολοκλήρωση του έργου να θεωρηθεί άρτια, ερευνούν το πολιτιστικό και χωροχρονικό υπόβαθρο της περιόδου.
Κάθε χώρα, όμως, παρότι συντονίζεται στο θέμα του έργου που είναι οι επιστήμες του STEAM, αναλαμβάνει επιμέρους πτυχές του. Έτσι, ενώ τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά εμβαθύνουν στον τομέα της επιστήμης (Science), το σχολείο της Ιταλίας στην Τέχνη, η Κροατία στην πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης και την απεικόνισή της μέσω ψηφιακών χαρτών, το σχολείο CEIP TAGOROR των Κανάριων Νήσων στην Ισπανία ερευνά τη μετατροπή της μηχανικής ενέργειας σε ηλεκτρική.
Καθώς σημαντική συνιστώσα των προγραμμάτων Erasmus+ για την επιτυχία τους είναι μετάδοση και η διάχυση του αποτελέσματος του έργου στους συμμετέχοντες αλλά και στις κοινωνίες τους, η συνεργασία και η ανταλλαγή καλών πρακτικών είναι απαραίτητη.
Έτσι, από τις 24 έως τις 29 Μαρτίου τέσσερις εκπαιδευτικοί του σχολείου μετέβησαν στα Κανάρια Νησιά, όπου παρακολούθησαν τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται τα Μαθηματικά, ήρθαν σε επαφή με νέες τεχνολογίες, προγράμματα και λογισμικά, κατασκεύασαν ρομπότ και τα βύθισαν στο νερό παρατηρώντας τη λειτουργία τους εκεί, κατασκεύασαν γρανάζια, χρησιμοποίησαν 3D εκτυπωτές και έφεραν στο σχολείο ιδέες, μεθοδολογίες και πρακτικές.
Το έργο ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2018 και θα λήξει το Νοέμβριο του 2020. Ο δε χαρακτήρας του είναι συνεργατικός και οι εκάστοτε νεοαποκτηθείσες γνώσεις είναι πολύτιμες τόσο για το σχολείο όσο και για την κοινωνία.



Προσθήκη νέου σχολίου

Σχετικές Ειδήσεις