Σαν σήμερα …στις 26 Φεβρουαρίου


Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗΣ Ε. ΒΙΔΑΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ:

 

Μέχρι την Πάτρα προς το παρόν ο δρόμος  

 

Σε απάντησή του υπογραμμίζει ότι «οι αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας σχετικά με το έργο της Ολυμπίας οδού αφορούν στην αναβολή συγκεκριμένου τμήματος»

 

Κρίμα τόσα λόγια, τόσες «ντουφεκιές», για την αναγκαιότητα η Ολυμπία Οδός να καταλήξει στην Τσακώνα! Τελικά, αποδείχτηκαν ότι ήταν για το θεαθήναι. Ένα άλλοθι ενδιαφέροντος.

Μήνες επί μηνών, ως Μεσσηνία, παρακολουθούσαμε αδρανείς τις εξελίξεις και αφήναμε τους άλλους να… βγάλουν το φίδι από τρύπα. Εντάξει, κάποιοι απειλούν ότι δε θα ψηφίσουν τη νέα σύμβαση στη Βουλή, αλλά έχουμε χρόνο και γι’ αυτά. Η ουσία είναι ότι ο κύβος ερρίφθη.

Ως την Πάτρα θα κατασκευαστεί η Ολυμπία Οδός ξεκαθαρίζει, με απαντητική επιστολή του προς τον πρόεδρο του ΕΒΕ Ηλείας, Κώστα Νικολούτσο, ο εκπρόσωπος – ειδικός διαπραγματευτής του Ελληνικού Δημοσίου και αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, Ευθύμιος Βιδάλης, σχετικά με την ολοκλήρωση του έργου.

Στον κ. Βιδάλη η κυβέρνηση έχει αναθέσει τις διαπραγματεύσεις για την επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις παγωμένους αυτοκινητόδρομους.

Στην απάντησή του, την οποία κοινοποιεί στον υπουργό Ανάπτυξης και Υποδομών, Κωστή Χατζηδάκη και τον αναπληρωτή υπουργό, Σταύρο Καλογιάννη, υπογραμμίζει ότι «οι αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας σχετικά με το έργο της Ολυμπίας Οδού αφορούν στην αναβολή συγκεκριμένου τμήματος». Ωστόσο, αφήνει ανοιχτό να συνεχιστεί το έργο στο μέλλον, αφού ξεπεράσει η χώρα μας την οικονομική κρίση, λέγοντας πως «δεν πρόκειται για “κουτσούρεμα” του έργου, αλλά για περιορισμένη χρονικά αναβολή συγκεκριμένων τμημάτων αυτού».

Υπενθυμίζεται πως ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ηλείας, με επιστολή του προς τον ειδικό διαπραγματευτή του Ελληνικού Δημοσίου, παραθέτει μια σειρά επιχειρημάτων για την αναγκαιότητα ολοκλήρωσης του έργου έως την Τσάκωνα. Μεταξύ αυτών, το υφιστάμενο απαξιωμένο ή ανύπαρκτο δίκτυο μεταφορικών υποδομών, το οποίο μπορεί να αποβεί μοιραίο για τα σχέδια της ΠΕ Ηλείας να καταστήσει το λιμάνι του Κατάκολου ως «Home Port» για τον τουρισμό κρουαζιέρας, αλλά και το υψηλό κόστος στα αγροτικά προϊόντα της περιοχής, το οποίο οφείλεται στην καθυστέρηση της διακίνησής τους λόγω του κακού οδικού δικτύου.

 

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΙΔΑΛΗ

«Σε συνέχεια της από 25 Ιανουαρίου 2013 επιστολής σας, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω και να σας ενημερώσω ότι κατανοώ πλήρως τις θέσεις σας. Είναι καθήκον μου, όμως, να σας επισημάνω ότι οι αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας σχετικά με το έργο της Ολυμπίας Οδού αφορούν στην αναβολή συγκεκριμένου τμήματος, και σε καμία περίπτωση την ακύρωση του έργου ή τμήματος αυτού.

Δεν πρόκειται για “κουτσούρεμα” του έργου, αλλά για περιορισμένη χρονικά αναβολή συγκεκριμένων τμημάτων αυτού. Βούληση της Πολιτείας είναι η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου “Ολυμπία Οδός” με βάση την αρχική του χάραξη. Δυστυχώς, η δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας μας, μας έχει αναγκάσει να επανεξετάσουμε το χρονικό των επενδύσεων, καταβάλλοντας, παράλληλα, κάθε δυνατή προσπάθεια να ολοκληρωθεί το έργο στο μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό.

Η παρούσα επιστολή κοινοποιείται στην αρμόδια πολιτική ηγεσία, η οποία έχει και την ευθύνη των πολιτικών αποφάσεων για τη συνέχιση του έργου».