Μετά το αμαρτωλό πεζοδρόμιο της Αριστοδήμου, που είναι πάντα γεμάτο από αυτοκίνητα, ήρθε η ώρα της Βασ. Όλγας για να παρκάρουν και στις δύο πλευρές. Είναι η μοίρα του τετραγώνου μάλλον να γεμίζει από βιαστικούς παράνομους οδηγούς.
Π.Μπ.
Σχετικά Άρθρα
- 21/06/2026 20:00
Ο καιρός αύριο Δευτέρα στην Καλαμάτα
- 21/06/2026 18:50










