Φωτιά ξέσπασε λίγο μετά τη 1 το μεσημέρι διαμέρισμα στο υπόγειο πολυκατοικίας επί της οδού Αριστομένους στο κέντρο της Καλαμάτας. Στο σημείο βρέθηκαν 2 οχήματα του Πυροσβεστικού Σώματος Καλαμάτας.
Η φωτιά έσβησε αλλά ήταν αρκετή για να αναστατώσει το κέντρο της πόλης.
Σχετικά Άρθρα
- 22/06/2026 20:30










