Δόθηκε στην κυκλοφορία η νέα γέφυρα του Λαγκούβαρδου (φωτογραφίες)

Δόθηκε στην κυκλοφορία η νέα γέφυρα του Λαγκούβαρδου (φωτογραφίες)

Στην κυκλοφορία δόθηκε από προχθές το βράδυ η νέα γέφυρα του Λαγκούβαρδου, βάζοντας οριστικά τέλος στο φονικό “S” που εδώ και χρόνια έχει στοιχίσει πολλές ανθρώπινες ζωές. Τις προηγούμενες μέρες, που οι καιρικές συνθήκες το επέτρεψαν, έπεσε και ο ασφαλτοτάπητας και το μόνο που απομένει   είναι η διαγράμμιση του οδοστρώματος, η οποία θα γίνει την προσεχή Τρίτη! Προχθές, κατά την τοποθέτηση του ασφαλτοτάπητα, παρών ήταν και ο περιφερειακός σύμβουλος Γιώργος Μπακούρος,  ο οποίος, σε στενή συνεργασία με τον Περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη,  συνέβαλλε τα μέγιστα στην υλοποίηση του έργου! Όπως έχουμε επισημάνει, η νέα γέφυρα του Λαγκούβαρδου είναι ένα έργο – όνειρο ζωής και αίτημα δεκαετιών των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Για την υλοποίησή  του είχε δεσμευθεί προεκλογικά ο Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης και τηρώντας τη δέσμευσή του η Περιφερειακή Αρχή Πελοποννήσου το έθεσε σε πρώτη προτεραιότητα  από το 2011! Είναι γεγονός πως η δημοπράτηση του έργου καθυστέρησε παρόλο που όλα ήταν έτοιμα, καθώς η Αποκεντρωμένη Διοίκηση έκανε περίπου ένα  χρόνο για να εγκρίνει τους περιβαλλοντικούς όρους του έργου «Βελτίωση – Συντήρηση 15ης Επαρχιακής οδού Φιλιατρά – Μάραθος – Ρωμανού (Βελτίωση γέφυρας Λαγκούβαρδου)» της ΠΕ Μεσσηνίας, στο Δ. Τριφυλίας, ΠΕ Μεσσηνίας. Το έργο, προϋπολογισμού 480.000 ευρώ, δημοπρατήθηκε στις 5 Μαρτίου 2013 και το αποτέλεσμα της δημοπρασίας εγκρίθηκε από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στις 20 Μαρτίου 2013 και ανάδοχος αναδείχθηκε η εταιρεία “Αφοί Β. Καραλέκα Ο.Ε.” με έκπτωση 37,67%.
 Το έργο αφορούσε την αντικατάσταση του υπάρχοντος οχετού στο ρέμα του Λαγκούβαρδου, με ταυτόχρονη βελτίωση της οδού, στο αναγκαίο μήκος. Το μήκος των παρεμβάσεων είναι 293,59 μέτρα. Ο δρόμος είναι δίιχνος με συνολικό εύρος 10,50 μέτρων και στη θέση του ρέματος κατασκευάστηκε κιβωτοειδής οχετός 6Χ3 μέτρα, συνολικού μήκους 29,80 μέτρων! Στους οδηγούς τονίζεται η τήρηση των ορίων ταχύτητας και ο σεβασμός στη σήμανση!
 
Του Ηλία Γιαννόπουλου