Βράβευση τριών ομάδων από το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Μεσσηνίας

Βράβευση τριών ομάδων από το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Μεσσηνίας

Ο διαγωνισμός της δεύτερης κατά σειρά έκθεσης πειραμάτων και πειραματικών διατάξεων στα μαθήματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας, με ομάδες μαθητών Γυμνασίων, υπό την εποπτεία των υπεύθυνων καθηγητών τους, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Μεσσηνίας.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν τα εξής σχολεία:
 
1ο Γυμνάσιο Μεσσήνης
Ομάδα μαθητών: Κατσίρης Γιώργος, Κολλινιάτης Μιχάλης
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Πούπουζας
 
Ομάδα μαθητών: Κωτσόβολου Ελένη, Κωτσόβολου Σταυρούλα, Αράπογλου Μαρία, Φλώρου Μαρία, Μπιζύμη Δήμητρα, Νικολόπουλος Φώτης, Αλοιμένου Παρασκευή, Πετρόπουλος Γεώργιος
Υπεύθυνος καθηγητής: Νικόλαος Κάστανος
 
6ο Γυμνάσιο Καλαμάτας
Ομάδα μαθητών: Παπαδόπουλος Σπύρος, Ράπτη Μαρία, Σκορδιά Όλγα
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κωνσταντίνα Παναγάκου
 
Ομάδα μαθητών: Κουκή Μαρία, Κολοβός Αντώνης, Λεβής Ανδρέας
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κωνσταντίνα Παναγάκου
 
Ομάδα μαθητών: Γεωργιάδη Βασιλική, Μιχαλόπουλος Χαράλαμπος, Βαγενά Σοφία, Δημητρακόπουλος Νίκος
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κωνσταντίνα Παναγάκου
 
Ομάδα μαθητών: Κακριδώνη Δήμητρα, Κυριαζοπούλου Δήμητρα, Κουλουμπός Χαράλαμπος
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κωνσταντίνα Παναγάκου
 
Ομάδα μαθητών: Σταυροπούλου Ελένη, Ασημάκου Γεωργία, Δεδούση Άννα, Καλογερόπουλος Δημήτριος
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κωνσταντίνα Παναγάκου
 
Ομάδα μαθητών: Άρης Σταθόπουλος, Ιωάννα Σταθοπούλου, Δέσποινα Τσιώμου, Ελευθερία Σεβαστέλη, Γιώργος Τσάκαλης
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γαρυφαλλιά Παπαλουκά
 
Εκπαιδευτήρια Μπουγά
Ομάδα μαθητών: Γκούζος Παναγιώτης, Νικολαΐδης Γιάννης
Υπεύθυνος καθηγητής: Αριστομένης Νικολαΐδης
 
Ομάδα μαθητών: Πηνελόπη Νικολοπούλου, Σύλβια Ζέρβα (Β΄ Λυκείου – εκτός συναγωνισμού)
Υπεύθυνος καθηγητής: Αριστομένης Νικολαΐδης
 
Ομάδα μαθητών: Γκούζος Νίκος, Ελένη-Αγνή Τατά (Α΄ Λυκείου – εκτός συναγωνισμού)
Υπεύθυνος καθηγητής: Αριστομένης Νικολαΐδης
 
Γυμνάσιο Θουρίας
Ομάδα μαθητών: Σπύρος Νάτσης, Κωνσταντίνα Γιαννούλη, Ιωάννα Μεσίτη, Κωνσταντίνος Μαρινόπουλος, Μαρία Σπυροπούλου, Ελεάνα Σούλι, Νεφέλη Τζαννέ, Αναστάσιος Σακκάς
Υπεύθυνοι καθηγητές: Ντυμένος Αναστάσιος, Τσατσώνης Θεόδωρος
Η τριμελής ομάδα κρίσης των πειραμάτων και πειραματικών διατάξεων του 2ου διαγωνισμού, την οποία αποτελούσαν οι φυσικοί: Σωτηροπούλου Άννα (υπεύθυνη του Ε.Κ.Φ.Ε. Μεσσηνίας), Καρούνιας Διονύσιος (6ο ΓΕ.Λ Καλαμάτας, Ε.Κ.Φ.Ε. Μεσσηνίας) και Τσώνης Νικόλαος (Ε.Κ.Φ.Ε. Μεσσηνίας), στηριζόμενοι σε μια σειρά κριτηρίων, βράβευσε με ισότιμα βραβεία τους εξής:
α) την ομάδα μαθητών: Κατσίρης Γιώργος και Κολλινιάτης Μιχάλης, του 1ου Γυμνασίου Μεσσήνης, με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Γεώργιο Πούπουζα
β) την ομάδα μαθητών: Γκούζος Παναγιώτης και Νικολαΐδης Γιάννης, των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά, με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Αριστομένη Νικολαΐδη
και
γ) την ομάδα μαθητών: Άρης Σταθόπουλος, Ιωάννα Σταθοπούλου, Δέσποινα Τσιώμου, Ελευθερία Σεβαστέλη, Γιώργος Τσάκαλης, του 6ου Γυμνασίου Καλαμάτας, με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Γαρυφαλλιά Παπαλουκά.
Για το λόγο αυτό εκφράζονται από τους διοργανωτές θερμά συγχαρητήρια «για όλες τις ομάδες των σχολείων που συμμετείχαν, με δεδομένο ότι η συμμετοχή και μόνο αποτελεί μεγάλη συμβολή στην εκπαιδευτική εργαστηριακή διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Να σημειωθεί ότι αν και ο διαγωνισμός έγινε Σάββατο, εκτός από τις ομάδες μαθητών που έλαβαν μέρος στην πειραματική διαδικασία, ήρθαν και πολλοί άλλοι μαθητές με τους γονείς τους, με αποτέλεσμα ο 2ος αυτός διαγωνισμός να μετατραπεί σε μια γιορτή εκπαίδευσης και δημιουργίας. Εκφράζουμε, επίσης, τα ειλικρινή θερμά μας συγχαρητήρια στις τρεις ομάδες που βραβεύτηκαν, ευχόμενοι και σε άλλα μελλοντικά τοπικά αλλά και πανελλήνια βραβεία».
Το ερχόμενο σχολικό έτος, 2015-16, το Ε.Κ.Φ.Ε. Μεσσηνίας θα οργανώσει την 3η κατά σειρά έκθεση πειραμάτων και πειραματικών διατάξεων μαθητών Γυμνασίων της Μεσσηνίας. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η εξάσκηση και προετοιμασία σε εργαστηριακά θέματα των φυσικών επιστημών ομάδων μαθητών, ώστε στο μέλλον να λάβουν μέρος σε ανάλογους πανελλήνιους διαγωνισμούς, και η δημιουργία θετικής ματιάς των μαθητών στις φυσικές επιστήμες.