“Τρελοκομείο” η απόφαση για τα ποδήλατα στη Ναυαρίνου

“Τρελοκομείο” η απόφαση για τα ποδήλατα στη Ναυαρίνου

Κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση αποδείχθηκε η επικαιροποίηση της περσινής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας, να ισχύει και φέτος, αλλά και στο μέλλον, η απαγόρευση κυκλοφορίας ποδηλάτων στο νότιο πεζοδρόμιο της Ναυαρίνου από τις 8.00 έως τις 11.00 το βράδυ, μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, με ταυτόχρονη σήμανση.
Κι αυτό, γιατί προσέκρουσε στις αντιδράσεις της μειοψηφίας, καθώς όσοι τοποθετήθηκαν εξέφρασαν την πλήρη αντίθεσή τους στο μέτρο.
Το θέμα τέθηκε εκτός ημερήσιας διάταξης από τον Δ. Δημόπουλο, ο οποίος έκανε λόγο για τυπικό ζήτημα και πρόσθεσε πως επιδιώκεται η προστασία των πεζών για το συγκεκριμένο διάστημα, αναφέροντας πως στην εφαρμογή του μέτρου θα συμβάλει η Δημοτική Αστυνομία.
Ο Δ. Φαββατάς χαρακτήρισε αστεία την απαγόρευση κυκλοφορίας των ποδηλάτων.
Ο δήμαρχος Καλαμάτας υποστήριξε πως δεν είχε διατυπωθεί σωστά η προηγούμενη απόφαση και πρόσθεσε πως το ποδήλατο κινείται ελεύθερα στο δρόμο, τον ποδηλατόδρομο και τον πεζόδρομο. Η Ναυαρίνου είναι πεζοδρόμιο και όχι πεζόδρομος, συνέχισε, λέγοντας πως δε θέλει να απαγορευτεί η χρήση του από τα ποδήλατα, αλλά να κάνουν πίσω οι ποδηλάτες για ένα τρίωρο, προκειμένου να βοηθηθούν οι περιπατητές.
Θέμα πεζοδρόμησης και προκήρυξη αρχιτεκτονικού διαγωνισμού πρότεινε ο Μ. Μάκαρης, ενώ ο Δ. Οικονομάκος μίλησε για μέτρα αποσπασματικού χαρακτήρα, καθώς τα προβλήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν και έκανε λόγο για αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα που δεν αφήνουν να λυθεί το πρόβλημα.
«Ό,τι αποφασίσουμε δε στηρίζεται στη λογική, να είναι 21 ώρες ποδηλατόδρομος και 3 ώρες πεζόδρομος», σχολίασε ο Ι. Χριστόπουλος, ενώ κατά της χρήσης ποδηλάτων στα πεζοδρόμια τάχθηκε ο Μιχ. Αντωνόπουλος, ο οποίος πρότεινε να εξεταστεί το ενδεχόμενο μονοδρόμησης της Ναυαρίνου.
Στις αιτιάσεις απάντησε ο δήμαρχος Καλαμάτας, ο οποίος εξήγησε τους λόγους που δεν μπορεί να μονοδρομηθεί ή και να πεζοδρομηθεί η Ναυαρίνου. Μόνη λύση, συνέχισε, είναι να διανοιγεί η οδός Κρήτης και πρόσθεσε ότι θα γίνει χρήση του δανείου από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων για την πολεοδόμηση της ανατολικής περιοχής, που θα οδηγήσει στη διάνοιξη της οδού Κρήτης.
Ωστόσο, παρά τις αντιρρήσεις που εκφράστηκαν, η πρόταση εγκρίθηκε χάρις στις ψήφους της πλειοψηφίας.       
Χ.Χ.