Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Καλαμάτα


Έντονες αντιδράσεις από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης 
Κυριάρχησαν οι προτάσεις της Δημοτικής Αρχής στη χθεσινή συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής για επιβολή κυκλοφοριακών μέτρων σε δρόμους της Καλαμάτας, επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης στο νότιο πεζοδρόμιο της οδού Φραντζή, αλλά και παραχώρηση περισσότερων χώρων στην οδό Σιδηροδρομικού Σταθμού για μηχανές μικρού και μεγάλου κυβισμού.
Αναλυτικά, με βάση την εισήγηση του αρμόδιου δημοτικού συμβούλου, Δημήτρη Δημόπουλου, προτείνονται προς το Δημοτικό Συμβούλιο οι εξής αλλαγές:
•Οδός 23ης Μαρτίου
Κατάργηση απόφασης όσον αφορά στη στάθμευση αυτοκινήτων στη βόρεια πλευρά της νησίδας και μετατροπή αποκλειστικά σε στάθμευση δικύκλων
•Οδός Υπαπαντής
Κατάργηση της ελεγχόμενης στάθμευσης στο τμήμα βόρεια της οδού Μητροπολίτου Μελετίου και έως την πλατεία Υπαπαντής και μετατροπή αποκλειστικά σε στάθμευση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης (κάτω των 2,5 τόνων)
•Οδός Νέδοντος
Κατάργηση απόφασης όσον αφορά στη στάθμευση δικύκλων στην ανατολική πλευρά της οδού Νέδοντος, μήκους 16,30 μέτρων, μεταξύ των οδών Μητροπέτροβα και Γιατράκου και μετατροπή σε ελεγχόμενη στάθμευση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης
•Οδός Φραντζή
Επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στο νότιο πεζοδρόμιο από την οδό Αριστομένους μετά το χώρο στάθμευσης δικύκλων και έως το Σιδηροδρομικό Σταθμό
•Οδός Σιδηροδρομικού Σταθμού
Τροποποίηση αποφάσεων όσον αφορά στην ελεγχόμενη στάθμευση και μετατροπή της σε στάθμευση δικύκλων σε όλο το μήκος της οδού.
 
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
•Οδός Ακρίτα
Απαγόρευση στάθμευσης όλων των βαρέων οχημάτων σε όλο το μήκος της οδού Ακρίτα και στα δύο ρεύματα
 
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΟΛΩΝΑΚΙΩΝ
Σε συνέχεια και με βάση το σκεπτικό της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας, να γίνει επέκταση της τοποθέτησης των ελαστικών ανακλαστικών κολωνακίων σε όλο το μήκος της οδού Αρτέμιδος από την οδό Κλαδά και έως την οδό Κιλκίς και από τη γέφυρα «Πάνθεον» έως τη γέφυρα Λεΐκων, στο μέσον των οδών επί της διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων».
 
Αντιπολίτευση
Σε όλα τα παραπάνω υπήρξαν αντιδράσεις από την πλευρά των μελών της αντιπολίτευσης. Συγκεκριμένα, ο Μανώλης Μάκαρης, επικεφαλής του “Ανοιχτού Δήμου”, σημείωσε ότι οι αλλαγές που προτείνονται δεν έχουν γίνει υπό τη σκέπη μελέτης, αλλά κατά το δοκούν της Δημοτικής Αρχής. “Από τη στιγμή που η Δημοτική Αρχή θεωρεί τη μελέτη Ζέκκου ως αναχρονιστική, θα πρέπει να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατό σε εκπόνηση καινούργιας, διότι λαμβάνονται μέτρα όπως η αμφιδρόμηση της Βασιλέως Γεωργίου, όπου κατά τους ειδικούς θα υπάρξουν πολλά προβλήματα”, πρόσθεσε.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο εκπρόσωπος της “Αλλαγής“, Γιάννης Χριστόπουλος, σχολιάζοντας ότι τα μέτρα είναι επιλεκτικά και αποσπασματικά, ενώ ο επικεφαλής των “Ανεξάρτητων Πολιτών”, Μιχάλης Αντωνόπουλος, παρατήρησε ότι ο προγραμματισμός αλλαγών μέσα στο καλοκαίρι είναι άκαιρος. 

Του Αντώνη Πετρόγιαννη