Ελλείψεις υποδομών για ΑμΕΑ εντόπισαν οι τουρίστες κρουαζιεροπλοίων στην Καλαμάτα


Σε ακόμα μία διερευνητική καμπάνια προχώρησε το Γραφείο Υποψηφιότητας KALAMATA:21 σχετικά με την άποψη των τουριστών που επέβαιναν στο κρουαζιερόπλοιο «Tomson Majesty» στις 16 Ιουλίου, για την Καλαμάτα.
Ως θετικά στοιχεία αναφέρθηκαν η παλιά πόλη, το κάστρο, οι εκκλησίες (κυρίως η Υπαπαντή), η παραλία με τα καθαρά νερά της, οι δωρεάν ξαπλώστρες, η πληθώρα επιλογών σε μαγαζιά με δωρεάν wi fi και η ευγενική εξυπηρέτηση, ενώ οι προσιτές τιμές, η καθαριότητα της πόλης και οι φιλικοί και φιλόξενοι άνθρωποι είναι μερικές κοινές απαντήσεις που έλαβε το Γραφείο Υποψηφιότητας από τους τουρίστες και στις δύο έρευνες.
Στον αντίποδα, βελτίωσης χρήζουν το ασθενές σήμα wi fi σε ανοιχτούς δημόσιους χώρους, τα άδεια καταστήματα, η έλλειψη υποδομών για άτομα με αναπηρία, η έλλειψη πρασίνου, η κατάσταση των πεζοδρομίων και τα περιττώματα σκυλιών στους δρόμους. Κοινά στοιχεία με την προηγούμενη έρευνα είναι τα γκράφιτι στους δρόμους, η έλλειψη αρκετών πινακίδων στο κέντρο της πόλης για καθοδήγηση των επισκεπτών, ενώ και τις δύο φορές μια μικρή μερίδα των ερωτηθέντων απάντησε ότι η εξυπηρέτηση στις καφετέριες δεν ήταν ικανοποιητική και ότι οι Καλαματιανοί δε μιλούν άνετα αγγλικά.
Σε πολύ σημαντικό ζήτημα αναδεικνύεται, όπως δήλωσαν οι επισκέπτες, η έλλειψη καταστημάτων που να προμηθεύουν αναμνηστικά (μπλουζάκια κ.α.) της πόλης και τοπικά προϊόντα σε κατάλληλες συσκευασίες (μικρές, με αγγλικές ετικέτες, για δώρο κ.λπ.), ενώ προχώρησαν και σε προτάσεις για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
Σε αυτές συμπεριέλαβαν την ύπαρξη ποδηλάτων προς ενοικίαση κοντά στο λιμάνι, τη διάθεση χάρτη με τις διαδρομές των λεωφορείων, την καλύτερη σήμανση στο κέντρο της πόλης και τη λειτουργία περισσότερων τουριστικών καταστημάτων.
Οι τουρίστες, σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε σχετική ενημέρωση, ρωτήθηκαν και για το ποσό που διέθεσαν κατά την παραμονή τους στην Καλαμάτα (από τις 7.00 το πρωί έως τις 3.00 μετά το μεσημέρι), το οποίο κατά μέσο όρο (ανά ζευγάρι) είναι 23 ευρώ. Αρκετοί, όμως, δήλωσαν ότι θα ξόδευαν περισσότερα χρήματα (έως και 100 ευρώ περισσότερα) για αναμνηστικά και τοπικά προϊόντα, αν τα έβρισκαν ευκολότερα.