Δεύτερη φορά με μηχανική βλάβη και χωρίς φορτίο το ίδιο ύποπτο πλοίο! (φωτογραφίες)

Δεύτερη φορά με μηχανική βλάβη και χωρίς φορτίο το ίδιο ύποπτο πλοίο! (φωτογραφίες)

Στο λιμάνι της Καλαμάτας οδηγήθηκε χθες το πρώην φορτηγό πλοίο YONG GI και νυν SIMONE, καθώς ρυμουλκήθηκε από τη θαλάσσια περιοχή ανοικτά του Βενέτικο, έπειτα από σήμα κινδύνου που εξέπεμψε το βράδυ της Κυριακής. Είναι η δεύτερη φορά που το συγκεκριμένο πλοίο φτάνει στο λιμάνι της Καλαμάτας και εντοπίζεται ύστερα από μηχανική βλάβη. Το ίδιο είχε συμβεί και τον Ιανουάριο του 2015, όταν ρυμουλκήθηκε με μηχανική βλάβη. Το συγκεκριμένο φορτηγό πλοίο έχει θεωρηθεί ύποπτο για μεταφορά λαθραίων τσιγάρων, αλλά ποτέ δεν έχει εντοπισθεί κάτι. Και την προηγούμενη φορά ήταν άδειο φορτίου και οι λιμενικοί δεν εντόπισαν κανένα επιβαρυντικό στοιχείο, ενώ χθες οδηγήθηκε κενό φορτίου στο λιμάνι.
Ειδικότερα, την Κυριακή το βράδυ το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ενημερώθηκε για εκπομπή κλήσης κινδύνου από το πλοίο SIMONE, σημαίας Σιέρα Λεόνε, στο οποίο επέβαιναν 6 Ουκρανοί ως πλήρωμα και το οποίο έπλεε στη θαλάσσια περιοχή 60 ν.μ. νότια της Πελοποννήσου. Στην περιοχή κατέπλευσε φρεγάτα του γαλλικού Πολεμικού Ναυτικού, από την οποία παρελήφθησαν οι 6 επιβαίνοντες και μεταφέρθηκαν στην Καλαμάτα, ενώ για προληπτικούς λόγους διακομίσθηκαν στο Νοσοκομείο Καλαμάτας.
Χθες το φορτηγό πλοίο, συνοδεία λιμενικού σκάφους ανοικτής θαλάσσης, ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι και σήμερα θα ερευνηθεί εξονυχιστικά από άντρες του Λιμεναρχείου Καλαμάτας. Μέχρι τότε οι 6 ναυτικοί παραμένουν σε ξενοδοχείο της Καλαμάτας.
Το Γενάρη του 2015 είχε εντοπισθεί στη θαλάσσια περιοχή 8 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά του λιμενικού καταφυγίου Πεταλιδίου.  Ο πλοίαρχος τότε είχε ενημερώσει το Κεντρικό Λιμεναρχείο ότι λόγω καιρικών συνθηκών παρουσιάστηκε βλάβη στο πηδάλιο και γίνονταν προσπάθειες αποκατάστασης από το πλήρωμα.
Όπως είχε δηλώσει, το σκάφος είχε αποπλεύσει από το λιμάνι Μπαρ του Μαυροβουνίου, με έξι αλλοδαπούς πάλι, κενό φορτίου και ανέμενε διαταγές.
Τότε, το πλοίο είχε χαρακτηρισθεί ακατάλληλο προς πλεύση και είχε συλληφθεί ο πλοίαρχός του με την κατηγορία της έκθεσης ζωής σε κίνδυνο.