Συνελήφθησαν, χθες το απόγευμα, στην Καλαμάτα από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας, δύο ημεδαποί, ένας 39χρονος και μία 23χρονη, γιατί όπως προέκυψε προχθές το απόγευμα, στην Καλαμάτα,διέρρηξαν όχημα και αφαίρεσαν προσωπικά του αντικείμενα.
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 11:58
Αύριο η έναρξη του προγράμματος δακοκτονίας για τη Μεσσηνία
- 24/06/2026 06:42
Απολογισμός πεπραγμένων σήμερα από τον δήμαρχο Καλαμάτας
- 24/06/2026 06:34










