Στη φάκα της Αστυνομίας έπεσε ένας 29χρονος Βούλγαρος, ο οποίος από τον Οκτώβριο του 2014 έως το Μάρτιο του 2015 έκλεβε από το υποκατάστημα της ΔΕΔΔΗΕ Φιλιατρών.
Ειδικότερα, ο Βούλγαρος αφαίρεσε πετρέλαιο, καθώς και χαλκό τέσσερις φορές.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία.
Π.Μπ.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 07:11
Πανελλαδικές 2026: Σήμερα η ανακοίνωση των βαθμολογιών
- 25/06/2026 07:06
Ο καιρός σήμερα Πέμπτη στην Καλαμάτα
- 24/06/2026 19:56










