Μια γυναίκα εντοπίστηκε νεκρή στο σπίτι της, στην οδό Βαλαωρίτου, το πρωί της Πέμπτης.
Σύμφωνα με την αστυνομία ο θάνατος της 51χρονης οφείλεται σε παθολογικά αίτια, ενώ την άτυχη γυναίκα εντόπισε η αδερφή της.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 17:30
Βασιλόπουλος, Δήμας και 22ο Δημοτικό Σχολείο
- 25/06/2026 17:00
Η μισθοδοσία της «Φάρις» σε ιδιώτη
- 25/06/2026 16:19
Δεν μπορούν να παίξουν
- 25/06/2026 14:58










