Η «Λευκή Νύχτα» να πάει στο… καλό, αλλά ο Δήμος Καλαμάτας πρέπει να φροντίζει να μαζεύει τα απομεινάρια της.
Τουλάχιστον, μέχρι χθές το μεσημέρι η κακόγουστη εξέδρα που είχε στηθεί στην πλατεία 23ης Μαρτίου παρέμενε στη θέση της.
Ελπίζουμε κάποιοι να προνόησαν για την απομάκρυνσή της…
Α.Π.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 14:58
Τα «γαλάζια» σενάρια στη Μεσσηνία
- 25/06/2026 13:59
Ο Πάνος Μουζουράκης στη Λευκή Νύχτα της Καλαμάτας
- 25/06/2026 12:58










