Μια πρώτη προσωρινή παρέμβαση στο πάρκο του Αλμυρού, εκεί που αναβλύζουν τα νερά και μια ολόκληρη οικογένεια ζει μέσα στην υγρασία, έγινε προχθές από τη ΔΕΥΑΚ, όπως υποσχέθηκε και στην απάντησή του τη Δευτέρα ο δήμαρχος Π. Νίκας.
Η βελτίωση, όπως φαίνεται από τις πρώτες ημέρες, είναι μικρή, αλλά ελπίζουμε να βελτιωθεί τις επόμενες.
Τώρα, γιατί έπρεπε επί τρία χρόνια η οικογένεια να υπομένει αυτό το μαρτύριο παρά τις διαμαρτυρίες της και όταν βγήκε το θέμα στη δημοσιότητα να παίρνουμε μέτρα, δεν μπορούμε να το καταλάβουμε…
Μετά αναρωτιόμαστε γιατί ο κόσμος ψάχνει δημοσιογράφους για να λύσει τα προβλήματά του…
Β.Β.
Και μετά απορούν










