Για ένα διαφορετικό απεγκλωβισμό κλήθηκαν το πρωί της Τετάρτης άνδρες της Π.Υ. Καλαμάτας.
Ειδικότερα, ειδοποιήθηκαν ότι ένα γεράκι έχει μπλεχτεί σε δίκτυα που υπάρχουν στο γήπεδο του Κορδία.
Κι αφού κατάφεραν να το απεγκλωβίσουν, το γεράκι έφυγε, μη έχοντας προφανώς τραυματιστεί.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 18:30
Ένα ακόμα στολίδι… μετατρέπεται σε πολυκατοικία
- 25/06/2026 17:30
Βασιλόπουλος, Δήμας και 22ο Δημοτικό Σχολείο
- 25/06/2026 17:00
Η μισθοδοσία της «Φάρις» σε ιδιώτη
- 25/06/2026 16:19










