Όποιος αφήνει σοβαρό αποτύπωμα κατά την πορεία του στη ζωή, οφείλουμε όσοι με σεβασμό τον αποχαιρετούμε να το κάνουμε με τους δικούς του κανόνες. Είναι το ελάχιστο από μέρους μας.
Ο Χρήστος Παλαμάρας από χθες δεν είναι ανάμεσά μας. Μια προσωπικότητα που από πολύ νωρίς επιδόθηκε στον κοινωνικό αγώνα, με δράση και βαθιά πιστεύω.
Τα τελευταία χρόνια είχε αποσυρθεί, συνεχίζοντας το διάβασμα και επαναπροσδιορίζοντας τη στάση ζωής του.
Είχε όμως και τη δύναμη να προχωράει σε ανατροπές και το σθένος αυτές να μην τον φοβίζουν.
Τα μεγάλα αποθέματα αγάπης του είχαν διοχετευθεί στη Δοξούλα, τον Αριστείδη και την Ελένη.
Που του την ανταπέδιδαν στο ακέραιο…
Πλούσια η ζωή του με όσα πραγματικά μετρούσαν για τον ίδιο…
Α.
Έφυγε από τη ζωή ο Χρήστος Παλαμάρας










