Από την 1η Απριλίου θα ισχύσει το θερινό ωράριο λειτουργίας των φαρμακείων, το οποίο έχει ως εξής:
Δευτέρα: 8.00 – 14.00
Τρίτη: 8.00 – 14.00, 17.30 – 21.00
Τετάρτη: 8.00 – 14.00
Πέμπτη, Παρασκευή: 8.00 – 14.00, 17.30 – 21.00.
Σχετικά Άρθρα
- 28/06/2026 16:28
Σχέδια για τα πανηγύρια
- 28/06/2026 14:02
Τα Αρφαρά και η Καλαμάτα
- 28/06/2026 10:55
«ΘΑΡΡΟΣ» 22 Οκτωβρίου 1938: Μια φάρσα
- 28/06/2026 08:04










