Κουβέντα να γίνεται στο Δημοτικό Συμβούλιο… για τα θανατηφόρα στη Νέα Είσοδο

Κουβέντα να γίνεται στο Δημοτικό Συμβούλιο… για τα θανατηφόρα στη Νέα Είσοδο

Τα συχνά τροχαία ατυχήματα, και δη τα θανατηφόρα στη Νέα Είσοδο Καλαμάτας, συζητήθηκαν στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Το θέμα τέθηκε κατ’ αρχάς από τον επικεφαλής του “Ανοιχτού Δήμου Ενεργοί Πολίτες”, Μανώλη Μάκαρη, ο οποίος σχολίασε ότι η χρονική πυκνότητα του φαινομένου θα πρέπει να κινητοποιήσει τόσο το Δήμο Καλαμάτας όσο και την Περιφέρεια, αλλά και την Τροχαία.
Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι υπάρχουν μια σειρά από μέτρα για άρση της επικινδυνότητας, όπως η λειτουργία καμερών που θα καταγράφουν την ταχύτητα των αυτοκινήτων.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν οι επικεφαλής τόσο της “Αλλαγής”, Θόδωρος Μπρεδήμας, όσο και της “Συμμαχίας Ανεξάρτητων Πολιτών”, Μιχάλης Αντωνόπουλος, ο οποίος και πρότεινε την εκπόνηση ειδικής κυκλοφοριακής μελέτης για την περιοχή, προκειμένου να διαπιστωθεί με τον πλέον επιστημονικό τρόπο γιατί συμβαίνουν δυστυχήματα, με αποτέλεσμα να χάνουν τη ζωή τους, κυρίως, νεαρά άτομα.
Παρεμβάσεις που τόνιζαν την ανάγκη λήψης μέτρων έγιναν και από τους δημοτικούς συμβούλους, Σταμάτη Μπεχράκη και Στάθη Σταματόπουλο.
Από την πλευρά του δημάρχου Παναγιώτη Νίκα, η τοποθέτησή του εκφράστηκε με “δύο πρόσωπα”. Από τη μία, σχολίασε ότι δεν είναι δυνατόν ορισμένοι να “αγορεύουν” ότι υπάρχει αδιαφορία για τη Νέα Είσοδο. Και συνέχισε: «Αν δούμε τα αρχεία συμβάντων της Τροχαίας, θα δούμε όλοι την πραγματική αιτία, που δεν είναι άλλη από την υπερβολική ταχύτητα. Στη Νέα Είσοδο υπάρχουν πινακίδες που δείχνουν ότι το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας είναι 60 χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, όταν υπάρχει υπέρβαση, τα πράματα γίνονται επικίνδυνα και πολλές φορές μοιραία».
Από την άλλη, όμως, πρόσθεσε πως θα πρέπει να αλλάξουμε ως λαός οδηγική συμπεριφορά, κι αυτό θα πρέπει να αρχίσει από το σχολείο.  Δηλαδή, έμμεσα δέχεται ότι ο Δήμος Καλαμάτας, σε συνεργασία με την Τροχαία, θα μπορούσαν να ξεκινήσουν μια εκστρατεία ενημέρωσης των μικρών και μεγάλων δημοτών, να χρησιμοποιήσουν το κλειστό (!) Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, αλλά και να πάρουν μια σειρά από άλλα μέτρα, ούτως ώστε να προσπαθήσουν να ελέγξουν το πρόβλημα. Η βελτίωση της οδικής σήμανσης και η τοποθέτηση προειδοποιητικών πινακίδων είναι δύο από αυτά που θα έπρεπε να έχουν ήδη γίνει.
Τα παραπάνω δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι θα διαγράψουν τη… λίστα αίματος στη Νέα Είσοδο, αλλά τουλάχιστον υπάρχει η πιθανότητα να κερδίσουμε έστω και μία ανθρώπινη ζωή.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη