Στο κάθετο δρομάκι στη Στοά Λόντου λειτουργούσαν υπηρεσίες του Δήμου Καλαμάτας, οι οποίες τώρα πια έχουν μεταφερθεί. Η εικόνα εγκατάλειψης έξω και μέσα είναι προφανής, με αποτέλεσμα η ταμπέλα πάνω από την είσοδο που γράφει «Δήμος Καλαμάτας» να μας ντροπιάζει.
Αν, βέβαια, υπάρχει ευθιξία…
Ω.
Σχετικά Άρθρα
- 28/06/2026 16:28
Σχέδια για τα πανηγύρια
- 28/06/2026 14:02










