Μια γυναίκα τραυματίστηκε στην οδό Αθηνών το πρωί της Δευτέρας όταν χτυπήθηκε από αυτοκίνητο.
Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν η πεζή γυναίκα να βρεθεί στο οδόστρωμα και με ασθενοφόρο διακομίστηκε στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας.
Σχετικά Άρθρα
- 28/06/2026 16:28










