Ένα μεγάλο πεύκο έπεσε στην οδό Βασιλέως Γεωργίου το μεσημέρι της Τετάρτης.
Αποτέλεσμα της πτώσης του δέντρου ήταν ήταν να κλείσει ο δρόμος και χρειάστηκε η παρέμβαση της πυροσβεστικής, ενώ η αστυνομία απέκλεισε προσωρινά το σημείο.
Δέντρο έπεσε στη Βασ. Γεωργίου (φωτογραφίες)










