Για σβηστά φώτα παραπονιούνται κάτοικοι στην οδό Βασ. Όλγας. Όπως μας είπαν διαμαρτυρόμενοι, ο δημοτικός φωτισμός δε λειτουργεί και τα βράδια η περιοχή είναι σκοτεινή.
Η αλήθεια είναι ότι και για άλλες γειτονιές της Καλαμάτας έχουμε δεχτεί παράπονα ότι ο δημοτικός φωτισμός δε λειτουργεί σωστά.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 19:56
Διακοπές ρεύματος αύριο
- 24/06/2026 17:33










