Τα επικίνδυνα φρεάτια που φαίνονται στις φωτογραφίες είναι παρατημένα επί 10 ημέρες τουλάχιστον μέσα στην παιδική χαρά έναντι του 16ου Δημοτικού Σχολείου στης Εργατικές Κατοικίες της Αγίας Τριάδας.
Για το θέμα έγινε ενημέρωση προς τον Πρόεδρο της Κοινότητας Καλαμάτας ότι κάποιες εργασίες που γινόντουσαν εκεί σταμάτησαν και έχουν παραμείνει αφύλακτα ενώ εξέχουν και σιδερόβεργες εντός του χώρου της παιδικής χαράς.
Ζητήθηκε, μάλιστα από τους κατοίκους η άμεση απομάκρυνσή τους ή εάν οι εργασίες ξεκινήσουν άμεσα, να κλείσουν και πάλι την παιδική χαρά για 2-3 μέρες.
Παρ’ όλα αυτά επί δέκα μέρες κανείς δεν ανησυχεί για της παιδικές ψυχές.
Ηλ. Τσωλ.
Επικίνδυνα φρεάτια παρατημένα μέσα στην παιδική χαρά της Αγίας Τριάδας










