“Παίρνουν”… μάγισσες και χαρτορίχτρες για τη χάραξη του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη

“Παίρνουν”… μάγισσες και χαρτορίχτρες για τη χάραξη του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη

Η παρακάτω είδηση είναι πέρα ως πέρα αληθινή. Για την εξιχνίαση υποθέσεων που το αφορούν η αμερικάνικη υπηρεσία, γνωστή περισσότερο ως FBI, χρησιμοποιεί μέχρι και μέντιουμ προκειμένου να βγει από το αδιέξοδο.
Κάτι ανάλογο θα πρέπει να κάνουμε και εμείς για να μάθουμε, τελικά, τη χάραξη του πολύπαθου οδικού έργου Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη.
Κι αυτό, γιατί μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι το αρμόδιο υπουργείο, μερίδα βουλευτών Μεσσηνίας της Ν.Δ. και αυτοδιοικητικοί, προκειμένου το έργο να προχωρήσει το συντομότερο δυνατό, έχουν επιλέξει τη λύση που προκρίθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση, μέσω της μελέτης του Μορέα.
Από την άλλη πλευρά, μερίδα βουλευτών, ο περιφερειάρχης και οι δήμαρχοι Καλαμάτας και Μεσσήνης (;) έχουν διακηρύξει ότι επιθυμούν την παραλιακή χάραξη, ανεξαρτήτως του αν το κόστος της συγκεκριμένης λύσης είναι πολύ μεγαλύτερο από της πρώτης.
Βέβαια, επίσημες ανακοινώσεις για το θέμα από το αρμόδιο υπουργείο δεν υπάρχουν. Μόνο “μεταφορά” πληροφοριών. Ελπίζουμε, η πολυαναμενόμενη έλευση στη Μεσσηνία του υπουργού Υποδομών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, να βάλει ένα τέλος στο “γαϊτανάκι” δηλώσεων και προτάσεων, γιατί ο οδικός άξονας είναι ένας από τους όρους για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της Μεσσηνίας.
Επιπλέον, μέσω της υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου θα επιτευχθεί μείωση του κόστους μεταφορών και αύξηση της ανταγωνιστικότητας του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα της οικονομίας της περιοχής.
Είναι γνωστό, επίσης, ότι πέντε σχήματα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το έργο. Πρόκειται για τους: Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και την κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.
Φορέας υλοποίησης είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο πλήρης τίτλος είναι «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με ΣΔΙΤ».
Χθες, στη συνέντευξη Τύπου του δημάρχου Καλαμάτας, Θανάση Βασιλόπουλου, δόθηκε μία ακόμη διάσταση. Ειπώθηκε ότι υπάρχει και τρίτο (!) σενάριο στο τραπέζι, το οποίο χρησιμοποιεί κομμάτια από τις δύο προηγούμενες λύσεις, προκειμένου να μη δυσαρεστηθεί καμία πλευρά!
Αν βγάζετε άκρη, τότε θα πρέπει να υποβάλλετε αίτηση για δουλειά στο FBI…
 
Του Αντώνη Πετρόγιαννη