Έγκαιρη προετοιμασία για την αντιπυρική περίοδο στο Δήμο Μεσσήνης

Έγκαιρη προετοιμασία για την αντιπυρική περίοδο στο Δήμο Μεσσήνης

Ο συντονισμός δράσης εν όψει της νέας αντιπυρικής περιόδου αποτέλεσε το αντικείμενο συζήτησης του Δημάρχου Μεσσήνης, Γιώργου Αθανασόπουλου, με τον Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Μεσσηνίας, Πύραρχο Δημήτρη Γεωργανά, τον Διοικητή Πυροσβεστικής Καλαμάτας, Αντιπύραρχο Αθανάσιο Κατσαφάδο και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Παναγιώτη Γιαννόπουλο, χθες στο Δημαρχείο.

Δηλώσεις

Ο Δήμαρχος τόνισε, ότι στοχεύει στον έγκαιρο σχεδιασμό προκειμένου να λειτουργήσουν όλα άψογα με την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου. Επισήμανε δε, ότι επιδιώκοντας να ενισχυθεί η επιχειρησιακή ικανότητα, έχει προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες και επαφές ώστε να γίνει μετατροπή του Εθελοντικού Πυροσβεστικού Κλιμακίου σε Πυροσβεστικό Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα και τις αναγκαιότητες της ευρύτερης περιοχής του Πεταλιδίου. Ακολούθως, ενημέρωσε ότι έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες και σύντομα το Περιπολικό όχημα της Πυροσβεστικής θα μετακινηθεί από τον χώρο του Σταδίου στο κτήριο του ΚΤΕΟ Μεσσήνης, γεγονός που θα διευκολύνει τη λειτουργία του (άμεση πρόσβαση στο δρόμο, γραφεία, ηλεκτρονικός εξοπλισμός).

Ο κ. Γεωργανάς σημείωσε, ότι στο επόμενο διάστημα θα τους απασχολήσει η δημιουργία αντιπυρικών ζωνών, ο έλεγχος των πυροσβεστικών κρουνών και οι καθαρισμοί των δασικών δρόμων. Για τα ζητήματα αυτά θα συνεργαστεί με την Πολιτική Προστασία του Δήμου, ώστε να γίνουν οι αναγκαίες παρεμβάσεις από πλευράς Δήμου.

Ο Δήμαρχος ανέφερε ότι ο Δήμος έχει ενεργήσει για την πρόσληψη εποχικών υπαλλήλων οι οποίοι θα καλύψουν τις ανάγκες πυροπροστασίας.

 «Για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των πυρκαγιών απαιτείται συντονισμός και συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Είμαστε στη διάθεση της Π.Υ. να συμβάλλουμε με όλες μας τις δυνάμεις πρωτίστως στην πρόληψη των δασικών πυρκαγιών και κατ’ επέκταση στην καταστολή, όπου χρειαστεί. Πιστεύω ότι η έγκαιρη προετοιμασία θα λειτουργήσει θετικά», υπογράμμισε ο κ. Αθανασόπουλος.