Συνάντηση γενικής γραμματέως του ΥΠΑΙΘ με εκπαιδευτικούς στο Δώριο

Συνάντηση γενικής γραμματέως του ΥΠΑΙΘ με εκπαιδευτικούς στο Δώριο

Στις 27 Σεπτεμβρίου η γενική γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αναστασία Γκίκα, εκπροσώπησε την κυβέρνηση στην επετειακή εκδήλωση στο Άνω Ψάρι Μεσσηνίας για τη Μεσσηνιακή Επανάσταση του 1834.

Μετά τις εκδηλώσεις τιμής και μνήμης, η γ.γ. αξιοποίησε την εδώ παρουσία της και με δική της πρωτοβουλία πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας, σε φιλόξενο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Δωρίου. Σε αυτή παραβρέθηκαν ο περιφερειακός διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, Δημήτριος Οικονομόπουλος, οι διευθυντές Εκπαίδευσης του νομού, Θεοφανεία Σιούτη και Νικόλαος Πεφάνης, οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι των Σχολικών Μονάδων του Δήμου Οιχαλίας.

Η συζήτηση διεξήχθη σε ζεστό και φιλικό κλίμα, ενώ οι εκπαιδευτικοί έθεσαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στα σχολεία τους, τα οποία, κυρίως, επικεντρώνονται σε αυτά του covid, αλλά και γενικότερα προβλήματα λειτουργίας των σχολείων. Η γ.γ. άκουσε με προσοχή τους προβληματισμούς των εκπαιδευτικών, έδειξε πνεύμα κατανόησης και κατέγραψε κάθε άποψη. Σε πολλά από αυτά έδωσε λύσεις. Αναφέρθηκε, δε, διεξοδικά στην ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική του ΥΠΑΙΘ και κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν με υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα το έργο τους.

Όσο για την ανησυχία των εκπαιδευτικών για συμπληρωματικούς διορισμούς και επίσπευση των διορισμών για κάλυψη των κενών λόγω αδειών covid, δεσμεύτηκε να τη μεταφέρει στην ηγεσία του υπουργείου, διαβεβαιώνοντας ότι σύντομα θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες. Η όλη συζήτηση ήταν γόνιμη και εποικοδομητική και σε αυτό βοήθησε η επαγγελματική ιδιότητα της γ.γ., η οποία ως εκπαιδευτικός είναι γνώστρια των προβλημάτων. Αναγνώρισε το τεράστιο έργο και την προσφορά των εκπαιδευτικών και την υπεύθυνη στάση τους στο πρόβλημα της πανδημίας. Τέλος, αναγνωρίστηκε από όλους ότι το υπουργείο κινήθηκε έγκαιρα στο διορισμό των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και στην πρόσληψη των αναπληρωτών.