Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Οι Π. Νίκας και Θ. Βασιλόπουλος «ευλόγησαν» την παραχώρηση…

Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Οι Π. Νίκας και Θ. Βασιλόπουλος  «ευλόγησαν» την παραχώρηση…

Στην αξιοποίηση του αεροδρομίου Καλαμάτας προχωρεί, όπως όλα δείχνουν, η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ), γνωστότερη ως Υπερταμείο. Ειδικότερα, τις αμέσως επόμενες εβδομάδες αναμένεται η προκήρυξη διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού για την παραχώρηση του αεροδρόμιου Καλαμάτας. Κριτήριο για το διαγωνισμό θα είναι βεβαίως το ετήσιο αντάλλαγμα που θα προσφερθεί, αλλά και οι επενδύσεις που θα δεσμευθούν να κάνουν οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές για την ανάπτυξη του αεροδρομίου.

Η ανάπτυξη της Δυτικής Μεσσηνίας σε προορισμό πρώτης επιλογής για διεθνή ποιοτικό τουρισμό, που δημιούργησε η κατασκευή του συγκροτήματος της Costa Navarino, έχει συμβάλει στη μεγάλη αύξηση της επιβατικής κίνησης του αεροδρομίου, καθιστώντας το επενδυτικό “μήλο”.

Ειδικότερα, μετά τη λειτουργία της Costa Navarino ακολούθησε η δημιουργία 25 νέων ξενοδοχειακών μονάδων με 1.250 κλίνες. Παράλληλα έχουν ανακοινωθεί και αναμένεται να αναπτυχθούν και νέες τουριστικές μονάδες, που θα αυξήσουν τη διαθεσιμότητα κλινών κατά τουλάχιστον 5.000 κλίνες.

Δήλωση Παναγιώτη Νίκα

Με αφορμή τις παραπάνω εξελίξεις ο περιφερειάρχης προέβη στην παρακάτω δήλωση: “Είμαι πολύ χαρούμενος που υλοποιείται η εξαγγελία του πρωθυπουργού για την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης και των έργων εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος”. Η συγκεκριμένη ενέργεια θα δώσει τεράστια ώθηση στην ανάπτυξη του αεροδρομίου και δι’ αυτής στην ανάπτυξη ολόκληρης της Περιφέρειας Πελοποννήσου.”

Δήλωση Θανάση Βασιλόπουλου

Από την πλευρά του, απαντώντας ο δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος σε σχετική ερώτηση, σημείωσε: “Όλοι γνωρίζετε τις ανακοινώσεις που στις αρχές του Φεβρουαρίου είχε κάνει ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή Μεσσηνίας Αλέξη Χαρίτση στη Βουλή. Σχετικές τοποθετήσεις έχουν υπάρξει και από τους υπόλοιπους βουλευτές της Μεσσηνίας που παρακολουθούν το θέμα στενά.

Μιλάμε για επέκταση και αναδιαρρύθμιση του κτηρίου του αεροσταθμού κατά 2.500 τετραγωνικά μέτρα με δυνατότητα επέκτασης άλλων 2.500 τετραγωνικών μέτρων, αναβάθμιση και συντήρηση του υπάρχοντος κτηρίου του αεροσταθμού, με την τεχνική μελέτη του έργου να έχει ήδη εκπονηθεί και εγκριθεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, την επέκταση του δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών κατά 32.000 τετραγωνικά μέτρα, την αναβάθμιση του διαδρόμου και τροχοδρόμου και τον εκσυγχρονισμό ηλεκτρονικού δικτύου και δικτύου σήμανσης και κατόπιν του πύργου ελέγχου.

Σύμφωνα με τον υπουργό, πρόκειται για έργα προϋπολογισμού στα 60 -80 εκατομμυρίων ευρώ. Τι έχει αλλάξει από τότε; Μόνο η ημερομηνία του δικαστηρίου για τις απαλλοτριώσεις που ήταν για τις 3 Μαρτίου και λόγω Covid έχει καθοριστεί για τις 17 Μαΐου. Αντιλαμβάνονται όλοι ότι το ζήτημα των απαλλοτριώσεων είναι κρίσιμο, καθώς χωρίς απαλλοτριώσεις δεν μπορεί να προχωρήσει τίποτα σε επίπεδο μελετών κ.λπ.

Τώρα, από επικοινωνία που έχω με κυβερνητικά στελέχη για διάφορα θέματα, είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι η κυβέρνηση εξακολουθεί να έχει στις προτεραιότητές της το αεροδρόμιο Καλαμάτας, για να προχωρήσει η διαδικασία παραχώρησης μόνο του. Και αυτό, καθώς υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον, με αναπτυξιακή διάσταση”.