Περιφέρεια Πελοποννήσου: Καμπάνια τουριστικής προβολής για τους «νεκρούς» μήνες

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Καμπάνια τουριστικής προβολής για τους «νεκρούς» μήνες

Υπογράφηκε στην Τρίπολη, από τον περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα, η πρώτη προγραμματική σύμβαση της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της «Μοριάς» Α.Ε.

Αντικείμενο της εν λόγω σύμβασης είναι η υλοποίηση καμπάνιας προβολής και προώθησης του τουριστικού προορισμού «Πελοπόννησος» για την εκτός κύριας τουριστικής σεζόν χρονική περίοδο, από την 1η Ιανουαρίου έως και τις 30 Απριλίου 2022.

Η καμπάνια αυτή θα αποτελέσει συνέχεια της ήδη διενεργηθείσας διαφημιστικής εκστρατείας “Peloponnese: Greece beyond the obvious” και των στοχευμένων προωθητικών ενεργειών για την εορταστική περίοδο των φετινών Χριστουγέννων, στο πλαίσιο υλοποίησης άλλων τρεχουσών συμβάσεων.

Στόχοι της καμπάνιας θα είναι η ενίσχυση του Brand Awareness του προορισμού (ATL) και η προώθηση της μη κύριας αγοράς τουρισμού αυτής της περιόδου, αγορά η οποία έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλη αντίστοιχη κατά τη διετία 2020 – 2021, λόγω της έκτακτης υγειονομικής κατάστασης.

Υπενθυμίζεται ότι όσον αφορά στη «Μοριάς» Α.Ε. το στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Κάρστεν Ράσμουσεν, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Τρίπολη, ως επικεφαλής ομάδας τεχνοκρατών της Ε.Ε., σημείωσε τη δυνατότητα εκ μέρους της να παρέχει οικονομική συνδρομή προς τον εν λόγω αυτοδιοικητικό αναπτυξιακό οργανισμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου.