Ξεκινά «κανονική» σύνδεση του αεροδρομίου Καλαμάτας με λεωφορείο

Ξεκινά «κανονική» σύνδεση του αεροδρομίου Καλαμάτας με λεωφορείο

Από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι επιβάτες του αεροδρομίου Καλαμάτας (και μάλιστα είχε καταγραφεί και σε έρευνα που είχε πραγματοποιήσει το προσωπικό του Περιπτέρου Τουριστικής Πληροφόρησης που λειτουργεί στο συγκεκριμένο χώρο) ήταν η σύνδεσή του με την πόλη της Καλαμάτας.

Η πραγματικότητα ήταν ότι υπήρχε κάποια σύνδεση του αεροδρομίου με δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ. Εντούτοις, η στάση ήταν ακατάλληλη, εκτός αεροδρομίου και τα δρομολόγια αραιά.

Πλέον φαίνεται (και ελπίζουμε) ότι η κατάσταση θα αλλάξει, αφού, όπως έγινε γνωστό από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, από τη Δευτέρα ξεκινά δυναμική διασύνδεση του αεροδρομίου τόσο με την πόλη της Καλαμάτας όσο και με άλλους προορισμούς, ενώ η στάση του λεωφορείου θα είναι εντός του χώρου του αεροδρομίου.

Μιλώντας στο «Θάρρος» ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, Γιάννης Κάντζας, δήλωσε ότι «ένα σημαντικό θέμα, που απασχολούσε τόσο την τοπική κοινωνία όσο και την ίδια την εταιρεία, ήταν η σύνδεση του αεροδρομίου». Η συγκεκριμένη σύνδεση, όπως είπε, πάντα υπήρχε, αλλά το πρόβλημα ήταν η στάση του αεροδρομίου που ήταν απέναντι από την πύλη, με την όποια επικινδυνότητα ελλόχευε αυτό.

Για να μπορέσει το λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ να μπει στο αεροδρόμιο, όπως ο κ. Κάντζας είπε, χρειαζόταν έγκριση από την Πολιτική Αεροπορία, αίτημα που είχε γίνει αλλά δεν είχε ικανοποιηθεί. Όμως, με τη βοήθεια της νέας αερολιμενάρχη κας Βλάχου το όλο ζήτημα λύθηκε και πλέον το λεωφορείο θα μπορεί κανονικά να εισέρχεται στο αεροδρόμιο.

Έτσι από Δευτέρα ξεκινούν απευθείας δρομολόγια από την Καλαμάτα για το αεροδρόμιο, με τον αριθμό τους να φτάνει τα 24, και τη γραμμή να συνεχίζει για τη Μεσσήνη και να επιστρέφει στην Καλαμάτα.

Σχετικά με τα δρομολόγια, ο κ. Κάντζας είπε ότι το πρώτο από την Καλαμάτα για το αεροδρόμιο θα ξεκινά στις 5.00 το πρωί, ενώ το τελευταίο θα είναι στις 10.15 το βράδυ. Επίσης, θα υπάρχει διασύνδεση του αεροδρομίου με άλλες περιοχές εκτός Καλαμάτας, όπως με την Πύλο, την Κορώνη, τη Μεθώνη, τη Φοινικούντα, του Ρωμανού, καθώς και τη Μάνη.

Η κίνηση μέχρι στιγμής
Σε ερώτηση για την κίνηση γενικότερα, ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ παρατήρησε ότι δεν είναι αυτή που ανέμενε, «ίσως έχουν παίξει ρόλο και οι εκλογές και το Πάσχα» σχολίασε.

Χαρακτηριστικά μας είπε ότι στο δρομολόγιο σήμερα (σ.σ. χθες) από Αθήνα για Καλαμάτα χρειάστηκε μόνο ένα έκτακτο, όταν κατά το παρελθόν την επόμενη μέρα από το κλείσιμο των σχολείων υπήρχε τεράστια κίνηση.

Πύκνωση δρομολογίων για Θουρία
Στο μεταξύ, το τελευταίο διάστημα «έχει φτάσει» στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας το θέμα των δρομολογίων για τη Θουρία.

Μιλώντας σχετικά ο κ. Κάντζας, είπε ότι από Δευτέρα θα υπάρξει πύκνωση των δρομολογίων για τις περιοχές του Άρι, των Αρφαρών και του Γαρδικίου, σε συνδυασμό με την αύξηση των δρομολογίων για τη Θουρία, η οποία πλέον θα εξυπηρετείται με 25 ενδεχομένως δρομολόγια την ημέρα.

Από την πλευρά του, εξέφρασε την ελπίδα το επιβατικό κοινό να αγκαλιάσει τα συγκεκριμένα δρομολόγια, προκειμένου το ΚΤΕΛ να μπορέσει να τα συνεχίσει.

Στόχος η συνεχόμενη εξέλιξη
Τέλος, ο κ. Κάντζας μας είπε ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ανανεωθεί το 40% περίπου του στόλου με καινούργια λεωφορεία, ενώ βρίσκονται σε φάση υλοποίησης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, «ένα δύσκολο εγχείρημα, αφού τα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ φτάνουν τα 250», ωστόσο δήλωσε αισιόδοξος ότι θα ολοκληρωθεί.

Του Παναγιώτη Μπαμπαρούτση