Ανέλαβε υπηρεσία, χθές, Τρίτη 1η Αυγούστου 2023, ο Παναγιώτης Παλαντζάς, υπάλληλος του κλάδου ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας, με βαθμό Α’. Ο υπάλληλος ήλθε στο Δήμο Καλαμάτας με μετάταξη από τον Δήμο Καρδίτσας.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 07:22
Απολογισμός πεπραγμένων 2025 Δημοτικής Αρχής Καλαμάτας
- 24/06/2026 13:01











