«Νέα Πελοπόννησος»: Εξελίσσουμε τη «Μυθική Πελοπόννησο» σε σύνθετη τουριστική οικονομία

«Νέα Πελοπόννησος»: Εξελίσσουμε τη «Μυθική Πελοπόννησο» σε σύνθετη τουριστική οικονομία

Την προγραμματική της δέσμευση για τον τουρισμό έκανε γνωστή η παράταξη «Νέα Πελοπόννησος» του υποψήφιου περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη.

Βασικά σημεία της έχουν ως εξής:

-Η τουριστική πολιτική της Πελοποννήσου βασίζεται στις αρχές της συμπερίληψης (inclusivity), καθώς και στην Ατζέντα 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη – Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs)

-Μελετάμε και ανανεώνουμε το brand της επόμενης 10ετίας στη βάση του επιτυχημένου Mythical Peloponnese

-Συνδέουμε την τοπική παραγωγή προϊόντων και την πελοποννησιακή γαστρονομία με τη φιλοξενία με όρους ποιότητας, εντοπιότητας και περιβαλλοντικής αειφορίας – μια προσέγγιση η οποία ξεπερνά τα αυστηρά όρια του τουρισμού, αλλά και της αγροτικής παραγωγής, γεφυρώνοντας τους δυο πιο δυνατούς οικονομικούς κλάδους της Πελοποννήσου

-Δημιουργούμε ένα σύγχρονο Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού – DMO που θα είναι περισσότερο Digital Hub με τη χρήση real time δεδομένων για real time τουριστική στρατηγική. Στελεχώνουμε τον Οργανισμό με Διεθνή Προκήρυξη, προσελκύοντας τα καλύτερα στελέχη της αγοράς

-Διενεργούμε δυναμική και συνεχή μέτρηση αναγνωρισιμότητας του brand στα διεθνή κοινά

-Σχεδιάζουμε νέο σύγχρονο δημιουργικό στις εφαρμογές ταυτότητας του προορισμού με έμφαση στις προηγμένες τεχνολογίες

-Αναπτύσσουμε τη στρατηγική των επιμέρους προορισμών, ανά Περιφερειακή Ενότητα και σημεία ενδιαφέροντος που θα πλαισιώνουν επικοινωνιακά τη βασική επωνυμία

-Δημιουργούμε 10 Product Club ειδικών μορφών τουρισμού στην Πελοπόννησο και τους προσφέρουμε τους πόρους να αναπτύξουν τη στρατηγική τους

-Διοργανώνουμε εκπαίδευση επαγγελματιών τουρισμού και σε θέματα στρατηγικής ταυτότητας και τουριστικής συνείδησης και ενημερώνουμε όλους τους πολίτες και τους επαγγελματίες της Πελοποννήσου

-Αξιοποιούμε ουσιαστικά το σύγχρονο ολοκληρωμένο Destination Management System που σχεδιάσαμε πρώτοι και θέσαμε σε υλοποίηση, ώστε να γίνεται ολοκληρωμένη διαχείριση και καθολική προσέγγιση του προορισμού στη βάση των δεδομένων

-Οδεύουμε το τουριστικό μάρκετινγκ της Πελοποννήσου στην επόμενη ημέρα με αξιοποίηση των τεχνολογιών metaverse και τεχνητή νοημοσύνη AI

-Ψηφιοποιούμε τις επιχειρηματικές μας συναντήσεις και δημιουργούμε το 1ο business intelligence unit για τους τουριστικούς επιχειρηματίες της Πελοποννήσου με digital expo, digital b2b area, digital conf, business forum

-Σε συνεργασία με εξειδικευμένα Πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα δημιουργούμε το 1ο Παρατηρητήριο Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης στην Πελοπόννησο

-Αναπτύσσουμε συνέργειες με τη νέα Διοίκηση του Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου» για επαναφορά της δυναμικής προβολής και διασύνδεσης με τις αεροπορικές εταιρείες και τους Tour Operators διεθνώς

-Μπαίνουμε μπροστά για τη δημιουργία μιας σύγχρονης κοινοπραξίας όπου θα συμμετέχει ο Διεθνής Αερολιμένα Καλαμάτας, οι ΟΤΑ της Πελοποννήσου και όλες οι συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες με τη μορφή Marketing Consortia

-Εφαρμόζουμε επιτυχημένα διεθνή μοντέλα, όπως Partnership Australia, Polish Tourist Authority, Canadian Tourist Commission, US State Tourism Departments, This is Athens & Partners, Αεροδρόμια Μάλαγα, Όλμπια, Τενερίφη κ.ά.

-Ενισχύουμε την ελκυστικότητα και του αεροδρομίου με δυναμικά στοιχεία μέσω του DMS και νέου portal του αεροδρομίου Καλαμάτας, παρακολουθώντας και αναλύοντας τα στοιχεία τουριστικής κίνησης

-Σχεδιάζουμε και προσφέρουμε, σε συνεργασία με τη νέα Διοίκηση του Αεροδρομίου, Οικονομικά Κίνητρα (εκπτώσεις σε τέλη, υπηρεσίες Handling, σε Τουριστικά Πακέτα, δέσμευση αεροπορικών θέσεων και θέσεων σε τουριστικά λεωφορεία της Πελοποννήσου)

-Προσφέρουμε κίνητρα με Επιδοτούμενα Επενδυτικά Προγράμματα για τις τουριστικές επιχειρήσεις της Πελοποννήσου με αντικείμενο:

*Τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό

*Την υλοποίηση δράσεων συμπερίληψης

*Την εφαρμογή πρακτικών αειφορίας και βιωσιμότητας.