Ενημερωτική εκδήλωση στο Γυμνάσιο Μελιγαλά για τη χρήση του διαδικτύου και το σχολικό εκφοβισμό

Ενημερωτική εκδήλωση στο Γυμνάσιο Μελιγαλά για τη χρήση του διαδικτύου και το σχολικό εκφοβισμό

Χρήσιμες συμβουλές για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου έδωσε στους μαθητές του Γυμνασίου Μελιγαλά ο αστυνόμος α΄ της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας, Δημήτρης Παυλόπουλος, ενημερώνοντας τα παιδιά για τον εκφοβισμό ανηλίκων στο σχολικό περιβάλλον και τις διαφορές του σε σχέση με το διαδικτυακό.

Ο κ. Παυλόπουλος ζήτησε από τους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου τις απόψεις τους αναφορικά με το bullying και το cyber bullying, με αυτές να διίστανται. Πολλά παιδιά εξέφρασαν την άποψη πως ο εκφοβισμός δια ζώσης είναι πιο επικίνδυνος από το διαδικτυακό, με τον έμπειρο αστυνομικό να τους εξηγεί τις διαφορές. Αρχικά, όπως είπε, το να χτυπήσει κάποιος κάποιον δεν είναι  bullying, αλλά βία και είναι παράβαση του ποινικού κώδικα, ενώ το bullying είναι ο εκφοβισμός γενικότερα, τα πειράγματα και η απαξιωτική συμπεριφορά.

Ύστερα έδωσε την πραγματική διάσταση του φαινομένου , που στην περίπτωση του διαδικτύου είναι πολύ μεγαλύτερη λόγω της διάχυσης της πληροφορίας, ενώ ανέλυσε στους μαθητές σειρά κινδύνων, όπως η εξαπάτηση, ο σεξουαλικός εκβιασμός, ο εκφοβισμός και, φυσικά, ο εθισμός. Μάλιστα, σχετικά με το σοβαρό ζήτημα του εθισμού, εξήγησε πως η χρήση του διαδικτύου δεν πρέπει να υπερβαίνει τη μιάμιση ώρα την ημέρα και μόνο μια ημέρα την εβδομάδα, ιδανικά μέσα στο Σαββατοκύριακο, να είναι περισσότερες οι ώρες χρήσης, «αλλά και πάλι σε λογικά πάντα πλαίσια».
Η πρωτοβουλία της ενημέρωσης, που θα συνεχιστεί την επόμενη εβδομάδα σε μαθητές μικρότερων τάξεων του Γυμνασίου Μελιγαλά, ανήκει στη διευθύντρια του σχολείου Σταυρούλα Γιαννιά, ενώ παρών ήταν και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Οιχαλίας, Αντώνης Χιώτης. «Είναι μια πραγματικά πολύ σημαντική πρωτοβουλία, την οποία επικροτούμε και θα συνεχίσουμε να είμαστε στο πλευρό των μαθητών, των γονιών τους και, φυσικά, των εκπαιδευτικών σε ό,τι μας ζητηθεί, αφού στα παιδιά καθρεφτίζεται το μέλλον μας», σημείωσε ο ίδιος.