Σημαντικές ανακοινώσεις για έργα, μας είπε χθες ο δήμαρχος Καλαμάτας, θα γίνουν την Παρασκευή, στις 12.00 το μεσημέρι, στο γραφείο του. Όσο και αν του ζητήσαμε να πει κάτι περισσότερο, εκείνος συνέστησε υπομονή μέχρι την Παρασκευή. Μάθαμε, πάντως, χωρίς να το έχουμε επιβεβαιώσει πλήρως, ότι μαζί με τον δήμαρχο θα είναι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, και βασικό θέμα στις δηλώσεις πιθανότατα θα είναι η σχολική στέγη.
Δήμας την Παρασκευή στην Καλαμάτα, Κυρανάκης, Κεραμέως και ευρωβουλευτές την Κυριακή και έπεται συνέχεια. Κάποιος διερωτήθηκε χθες που συζητούσαμε για τις επισκέψεις, μήπως το Μαξίμου μπαίνει σε φάση πανικού, στέλνοντας υπουργούς, γραμματείς και ευρωβουλευτές σε μια προσπάθεια απλά να γεμίσουν μια αίθουσα που δεν τη λες και μεγάλη…
Στ.Μ.











