Δράση για την πρόληψη του σακχαρώδους διαβήτη στην Κεντρική Αγορά Καλαμάτας

Δράση για την πρόληψη του σακχαρώδους διαβήτη στην Κεντρική Αγορά Καλαμάτας

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Κεντρικής Αγοράς Καλαμάτας και ο Σύλλογος Διαβητικών Μεσσηνίας  «Γλυκιά Μεσσηνία» διοργανώνουν δράση για την πρόληψη του σακχαρώδους διαβήτη στο χώρο της Αγοράς αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου (8.30-12.00).

Ειδικότερα, θα γίνουν μετρήσεις σακχάρου και αρτηριακής πίεσης από εθελοντές του Τομέα Υγείας του Περιφερειακού Τμήματος Καλαμάτας του Ε.Ε.Σ. και αξιολόγηση ακουστικής ικανότητας από την Αkoustica Medica.