Χθες το βράδυ αυτοκίνητο που οδηγούσε 20χρονος συγκρούστηκε με μηχανάκι που οδηγούσε 46χρονη και επέβαινε και το ανήλικο παιδί της, στην οδό Αθηνών.
Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν ο σοβαρός τραυματισμός της γυναίκας που με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Καλαμάτας και λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της διακομίστηκε διασωληνωμένη στο Θριάσιο.
Φώτο αρχείου











