Συνελήφθησαν, χθες το απόγευμα, στην Καλαμάτα από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας, δύο ημεδαποί, ένας 39χρονος και μία 23χρονη, γιατί όπως προέκυψε προχθές το απόγευμα, στην Καλαμάτα,διέρρηξαν όχημα και αφαίρεσαν προσωπικά του αντικείμενα.
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 17:33
Πακέτο έργων σε Αρκαδία – Μεσσηνία, ύψους 63,8 εκατ. ευρώ
- 24/06/2026 17:01










