Δύο αυτοκίνητα συγκρούστηκαν το απόγευμα της Παρασκευής στη διασταύρωση των οδών Ηρώων και Β. Γεωργίου, αξίζει δε να σημειωθεί ότι στη διασταύρωση υπάρχει φανάρι.
Από τη σύγκρουση σημειώθηκαν υλικές ζημίες, αλλά δεν υπάρχει κάποιος τραυματισμός.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 17:01
Ο απολογισμός του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας
- 26/06/2026 15:01
Συνελήφθη να κυκλοφορεί με αναδιπλούμενο σουγιά
- 26/06/2026 14:16
Καραμπόλα στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Καλαμάτας
- 26/06/2026 14:02
Τα λόγια περισσεύουν
- 26/06/2026 13:02










