Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμάτας όταν δέχθηκαν τηλεφώνημα για πυρκαγιά σε σπίτι στην οδό Καζαντζάκη.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δύο οχήματα και κατάφεραν άμεσα να σβήσουν τη φωτιά, που υπήρχε σε έναν καναπέ στην αυλή ενός σπιτιού.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 07:55
Στην Καλαμάτα σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρ. Δήμας
- 26/06/2026 07:22
Απολογισμός πεπραγμένων 2025 Δημοτικής Αρχής Καλαμάτας
- 26/06/2026 07:19










