Χωρισμένες στα δύο οι απόψεις των επιχειρηματιών για το νέο εγχείρημα
Όσο περνούν οι μέρες, τόσο αυξάνεται η αγωνία των καταστηματαρχών για το εγχείρημα της αμφίδρομης κίνησης στην οδό Βασιλέως Γεωργίου.
Οι εκεί επαγγελματίες βλέπουν με προβληματισμό την όλη κίνηση, ενώ κοινό ερώτημα είναι τι θα γίνει με το θέμα του παρκαρίσματος. Μάλιστα, όλοι προκρίνουν ως ιδανική λύση αυτή της ελεγχόμενης στάθμευσης, μια λύση που μόνο θετικά δε θα έβλεπαν από την άλλη οι κάτοικοι της περιοχής.
Το «Θάρρος» βρέθηκε στη Β. Γεωργίου και συνομίλησε με τους καταστηματάρχες της οδού. Ξεκινήσαμε από το βόρειο τμήμα (από Φαρών έως Αριστομένους), όπου- όπως θα διαβάσετε- οι καταστηματάρχες διαφωνούν, αφού πλέον οι πελάτες θα έχουν πρόβλημα στο να παρκάρουν. Από την άλλη, οι καταστηματάρχες στο νότιο μέρος είναι υπέρ του έργου, αφού είναι κοινό μυστικό ότι η νότια λωρίδα αποτελεί ουσιαστικά παράδρομο που οι περισσότεροι χρησιμοποιούν για παρκάρισμα. Πλέον κι αυτή η λωρίδα θα γίνει πιο εμπορική.
Το τι, τελικά, θα συμβεί και πώς θα λειτουργήσει, δεν το ξέρει κανείς, οπότε όλοι περιμένουμε να δούμε την αλλαγή στην πράξη.
Πέτρος Λυμπερόπουλος
Θεωρώ ότι η αλλαγή δε βολεύει καθόλου τα μαγαζιά. Με αυτή την κίνηση τελειώσαμε. Πλέον δε θα μπορεί ένας πελάτης να σταματήσει για μερικά λεπτά. Ή θα πρέπει να λειτουργήσει ελεγχόμενη στάθμευση, ώστε να μπορεί κάποιος να σταματά, ή, διαφορετικά, τέλος.
Με αυτό που πάει να γίνει η κυκλοφορία θα «πήξει» ακόμα περισσότερο. Ο κόσμος είχε πρόβλημα, αλλά τώρα θα γίνει ο χαμός.
Για δε τα καταστήματα περνά σε δεύτερη μοίρα ότι θα αυξηθεί η κίνηση, αφού το σημαντικό είναι κάποιος να μπορεί να σταματήσει.
Πριν καν δοθεί στην κυκλοφορία το νέο σύστημα βλέπουμε τεράστια διαφορά. Οι πελάτες διαμαρτύρονται κάθε μέρα, αφού δεν μπορούν να σταματήσουν ούτε για μερικά λεπτά.
Χρόνης Χρονόπουλος
Ακόμα δεν ξέρουμε τι θα γίνει. Μόλις ολοκληρωθεί το έργο θα έχουμε την τελική εικόνα.
Πρέπει, πάντως, να λειτουργήσει ελεγχόμενη στάθμευση, ώστε να λυθεί το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί με το παρκάρισμα.
Κώστας Κούβελας
Δεν ξέρω αν έχει γίνει σωστή μελέτη, αφού πήραμε την κίνηση και την πάμε όλη στην Αριστομένους. Οι κάθετοι της Γεωργίου προσέφεραν μια αποσυμφόρηση. Τώρα που έκλεισαν αυτοί, δεν ξέρει κανείς τι θα βγει.
Αυτή η κίνηση, πιστεύω, θα δημιουργήσει πρόβλημα και σε εμάς, με σημαντικότερο πρόβλημα εκείνο του πάρκινγκ.
Μακάρι να διαψευστώ, αλλά όλη την κίνηση της Φαρών θα τη μεταφέρουμε στο κέντρο.
Τι να πω, μακάρι να βγει σε καλό, ελπίζω πάντως.
Ειρήνη Παυλάκη
Στην πορεία θα φανεί… Πολλά ακούγονται, όπως, για παράδειγμα, ότι δε θα παρκάρουν στο πλάι και έτσι δε θα χωρούν δύο αμάξια. Σίγουρα όλο αυτό αποτελεί πρόβλημα, ειδικά για εκείνους που μένουν εδώ και έχουν αυτοκίνητο, όπως και για τους καταστηματάρχες, αφού δε θα μπορεί ο πελάτης να σταματήσει για λίγο.
Θεωρώ δε ότι δεν υπήρχε λόγος να γίνει όλο αυτό, έτσι και αλλιώς από κάτω υπάρχει ήδη δρόμος με την αντίθετη κατεύθυνση. Επίσης, έχουν κλείσει οι κάθετοι της Β. Γεωργίου. Πιστεύω ότι θα γίνει χαμός, πάντως.
Εμείς δεν έχουμε κάποια ενημέρωση για το τι θα γίνει, διάσπαρτες πληροφορίες και σχέδια, όπως, για παράδειγμα, για κάποιες πεζοδρομήσεις. Δεν ξέρουμε τι θα γίνει, όλα θα αλλάξουν πλέον.
Μαρία Βέργαδου
Γενικά είμαι θετικός άνθρωπος, οπότε και για αυτό θετική θα είμαι. Ελπίζω να γίνει ό,τι καλύτερο. Να είναι κάτι που θα κάνει καλό σε όλους.
Ασημίνα Γεωργακοπούλου
Περιμένω να δω το αποτέλεσμα μόλις παραδοθεί το έργο. Αυτό που φοβάμαι προσωπικά είναι η πλημμύρα στο μαγαζί μου, αφού μέχρι σήμερα τα νερά έφευγαν στην Αριστοδήμου. Πλέον ο δρόμος έκλεισε κι αυτό με φοβίζει.
Άλλο θέμα εδώ που μας προβληματίζει είναι το παρκάρισμα. Αν στη νότια λωρίδα επιτρέπεται και από τις δύο πλευρές, θα γίνεται χάος. Ίσως πρέπει να μπουν κολωνάκια.
Ρούλη Λιακοπούλου
Δεν ξέρω ακόμα αν αυτή η αλλαγή είναι καλή η κακή. Ο συγκεκριμένος δρόμος έχει ήδη πάρα πολλή κίνηση και μας φοβίζει το θέμα του παρκαρίσματος. Αν κάποιος δεν μπορεί να σταθμεύσει, πώς θα πάει για ψώνια;
Στέλλα Χρονοπούλου
Θεωρώ ότι αυτός ο δρόμος έχει απαξιωθεί έτσι κι αλλιώς. Σε όλους τους δρόμους κάποιο έργο έχει γίνει, μόνο εδώ τίποτα, ούτε στα πεζοδρόμια ούτε στο φωτισμό. Αυτό που πάει να γίνει τώρα είναι θέμα κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, στα μαγαζιά δεν προσφέρει τίποτα. Με το που έκλεισαν οι παράδρομοι στην περιοχή, βγαίνουν όλοι υποχρεωτικά στην Αριστομένους και γίνεται ο χαμός.
Σωτήρης Αργυρόπουλος
Μεγάλο τράφικ, που λέμε, εδώ και τεράστιο λάθος το κόψιμο της Αριστοδήμου. Είμαι στο συγκεκριμένο δρόμο εδώ και 35 χρόνια. Είναι μεγάλο λάθος. Μάλιστα, με λίγη κίνηση γίνεται ήδη μεγάλο μποτιλιάρισμα. Αν, δε, μεγαλώσει τα πεζοδρόμια λίγο και δεν υπάρχει καθόλου χώρος για παρκάρισμα, ζήτω που καήκαμε όλοι μας.
Θεωρώ πολύ δύσκολο να λειτουργήσει το ρεύμα από δύση προς ανατολή. Θα έπρεπε οι κύριοι που φτιάχνουν τα σχέδια να δουν και πώς κάποιος μπορεί να φτάσει στο επόμενο τετράγωνο χωρίς να κάνει έναν κύκλο 1.000 μέτρων, όπως, για παράδειγμα, ήταν πριν κλείσει η κάθοδος της Αριστοδήμου. Πλέον αναγκάζει κάποιον να κάνει ολόκληρο κύκλο.
Όλη η κίνηση για εμένα είναι λανθασμένη και θεωρώ ότι θα πρέπει, τουλάχιστον, να ανοίξει η Αριστοδήμου.
Γεωργία Γιαλλελή
Για εμάς που έχουμε μαγαζιά είναι πολύ καλή κίνηση η αλλαγή στο δρόμο.
Σχετικά με τις κάθετους που έκλεισαν, εμένα προσωπικά δε με απασχολεί, αφού δεν οδηγώ. Γενικά, πάντως, πρέπει να μάθουμε κάποια στιγμή να περπατάμε, δε γίνεται παντού να πηγαίνουμε με το αυτοκίνητο.
Σταυρούλα Τσακαλάκου
Με την αλλαγή αυτή πιστεύω ότι θα υπάρξει μεγαλύτερη κίνηση. Το πρόβλημα θα είναι από την οδό Αριστοδήμου έως τη Φαρών.
Θα υπάρχει επίσης ζήτημα για τα καταστήματα, αφού μέχρι σήμερα ο κόσμος είχε συνηθίσει να χρησιμοποιεί την οδό Αριστοδήμου. Πλέον με τη νησίδα έχει κοπεί στη μέση.
Άλλο θέμα είναι πού θα παρκάρουν τα αυτοκίνητα και αν θα παρθεί κάποιο μέτρο ελεγχόμενης στάθμευσης. Εγώ, μάλιστα, πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξει ελεγχόμενη στάθμευση, αφού συχνά παρατηρώ το φαινόμενο μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής ή επαγγελματίες να αφήνουν το αυτοκίνητό τους στο κομμάτι αυτό όλη τη μέρα, κάτι που δημιουργεί πρόβλημα σε όσους θέλουν να ψωνίσουν.
Μαρία Γαϊτανάρου
Αυτό που συμβαίνει τώρα μας φαίνεται λίγο ανάποδο, ειδικά το κλείσιμο της Αριστοδήμου. Ούτε εγώ γνωρίζω ποιο ακριβώς είναι το τελικό σχέδιο. Πάντως, εάν το ένα ρεύμα γίνει ταχείας κυκλοφορίας και δεν υπάρχει χώρος για παρκάρισμα, θα υπάρξει πρόβλημα.
Ρούλα Ρέββα
Το βασικό θέμα είναι το παρκάρισμα. Η αμφιδρόμηση ως κίνηση είναι καλή, αφού το συγκεκριμένο κομμάτι ήταν νεκρό. Δεν είχε νόημα να υπάρχουν δύο λωρίδες προς την ίδια κατεύθυνση, αλλά όπως σας είπα και πριν, το θέμα είναι τι θα γίνει με το παρκάρισμα.
Μια απλή λύση είναι η ελεγχόμενη στάθμευση. Έτσι με μια μικρή επιβάρυνση ένας καταναλωτής θα μπορεί να παρκάρει κοντά και να κάνει τα ψώνια του. Αυτή τη στιγμή όλοι όσοι πάνε στην Αριστομένους παρκάρουν εδώ.
Ακόμα, ακούγονται σκέψεις για πεζόδρομους. Αν γίνει αυτό, θα χαθούν άλλες 50 θέσεις παρκαρίσματος.
Γενικά είναι ωραία τα έργα, αλλά πρέπει πρώτα να έχεις υποδομή. Πρέπει πρώτα να σκεφτείς πού θα πάνε αυτά τα αυτοκίνητα.
Κώστας Παναγιωτόπουλος
Θα δείξει στην πορεία αυτή η αλλαγή. Ως επαγγελματίας, θεωρώ πως θα είναι καλύτερα. Πιστεύω ότι πλέον δε θα υπάρχει αυτή η κίνηση με τα πολλά αυτοκίνητα παρκαρισμένα από εδώ κι από εκεί. Αυτή τη στιγμή, όπως είναι, δεν μπορεί να σταματήσει κανείς, αφού τα αυτοκίνητα είναι μονίμως παρκαρισμένα.
Πρόβλημα θα δημιουργηθεί, πιστεύω, από το κλείσιμο της Αριστοδήμου, ζήτημα που μάλλον πρέπει να ξανακοιτάξουν.
Θεόδωρος Μουργής
Για εμάς ακόμα είναι άγνωστο το πώς θα είναι αυτή η αλλαγή. Μπορεί να είναι και καλύτερα, μπορεί να είναι και χειρότερα. Εμείς δε θα είχαμε πρόβλημα να μείνει κι όπως είναι ο δρόμος. Μακάρι να είναι για καλύτερα, αλλά εμάς δε μας έχει ενημερώσει κανείς πώς θα λειτουργήσουν οι παράδρομοι.
Ελπίζω δε το παρκάρισμα των αυτοκινήτων να γίνεται από τη νότια πλευρά, γιατί αυτό θα εξυπηρετεί τα μαγαζιά στο θέμα της φορτοεκφόρτωσης. Ας πούμε, εμείς, ως επιχείρηση, έχουμε πολλές παραλαβές και θα υπάρξει πρόβλημα αν δεν μπορούμε να σταματάμε στη νότια πλευρά.
Βανέσα Χαρίτου
Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να κρίνουμε την αλλαγή. Έχει μπει μεν η νησίδα, αλλά έχει γίνει ένα τεράστιο μπέρδεμα, οπότε περιμένουμε να δούμε στην πράξη. Γενικά από άποψη προβολής θα είμαστε καλύτερα. Το πρόβλημα θα είναι στο παρκάρισμα.
Παντελής Χατζόπουλος
Η αμφιδρόμηση γενικά ως κίνηση είναι καλή. Μέχρι τώρα, κατά τη γνώμη μου, δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα για να γίνει αυτή η αλλαγή. Από εκεί και πέρα, αν ανοίξει και η κάθοδος στην Ακρίτα, είναι σωστό. Βέβαια, από εδώ δε γίνεται να περνά λεωφορείο ή φορτηγό, αφού δεν μπορεί να στρίψει νότια στη Φαρών ή στην Ακρίτα.
Το σημαντικό πρόβλημα θα είναι για τους μόνιμους κατοίκους που δε θα έχουν πού να παρκάρουν. Εμείς, ως επαγγελματίες, μπορούμε να παρκάρουμε και πιο μακριά και να έρθουμε, αλλά αυτοί που μένουν κοντά τι θα κάνουν;
Του Παναγιώτη Μπαμπαρούτση
Φωτογραφίες: Στασινός Μουτσούλας
Υ.Γ.: Επειδή σε αυτή την πόλη έχουμε μια τάση να κάνουμε σχέδια που πολλές φορές είναι εκτός πραγματικότητας ή υπερβολικά, θα γράψω κι εγώ μια σκέψη που μου ήρθε καθώς συνομιλούσα με καταστηματάρχες της Βασ. Γεωργίου.
Φανταστείτε, λοιπόν, «να έφευγε» εντελώς η νησίδα και να γινόταν ένας μεγάλος δρόμος μονής κυκλοφορίας, με μεγάλα πεζοδρόμια δεξιά- αριστερά και, φυσικά, μερικές θέσεις για αυτοκίνητα… Πόσο πολύ «θα ανέβαινε» έτσι ο δρόμος; Το πήγα μακριά, ε; Μάλλον…
Η συνέχεια επί της οδού!