Λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι δύο άτομα έγιναν αντιληπτά να κινούνται ύποπτα στην περιοχή του Παμίσου.
Τα δύο αυτά άτομα έβαλαν φωτιά σε σημείο που άμεσα σβήστηκε αφού έγινε αντιληπτή.
Άμεσα ξεκίνησε ανθρωποκυνηγητό από άνδρες της Πυροσβεστικής και τα άτομα αυτά έχουν εντοπιστεί.
Σχετικά Άρθρα
- 22/06/2026 13:55
Πάρκο ΟΣΕ: Χρειάζεται παρέμβαση και το γήπεδο βόλεϊ
- 22/06/2026 08:00










