Η επιτυχία της «Πελοπόννησος EXPO» έφερε γκρίνια μεταξύ των μελών του επιμελητηρίου Μεσσηνίας

Η επιτυχία της «Πελοπόννησος EXPO» έφερε γκρίνια μεταξύ των μελών του επιμελητηρίου Μεσσηνίας

Κατηγορούν τη διοίκηση για ελλιπή ενημέρωση, ανυπόστατες οι κατηγορίες λέει ο πρόεδρος
 
 Η έκθεση Πελοπόννησος Expo, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Τρίπολη, παρουσία του δημάρχου Παναγιώτη Νίκα και αιρετών του Δήμου Καλαμάτας, σημείωσε επιτυχία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ειδικών και μη. Στο δε περίπτερο του Δήμου φιλοξενήθηκαν δωρεάν τα προϊόντα περίπου 30 τοπικών επιχειρήσεων.
Η έκθεση – κατόπιν πρωτοβουλίας των Επιμελητηρίων της γεωγραφικής περιφέρειας της Πελοποννήσου- αποτέλεσε σημείο παρουσίασης όλων των ποιοτικών προϊόντων, εκείνων του αγροδιατροφικού τομέα, του τουριστικού προϊόντος και της επιχειρηματικότητας εν γένει.
Η επιτυχία της, όμως, δημιούργησε και προβλήματα μεταξύ των επιχειρήσεων του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας. Σύμφωνα με καταγγελίες επαγγελματιών που έφτασαν στην εφημερίδα μας, η ενημέρωση των μελών ήταν ελλιπής, με αποτέλεσμα ορισμένες εταιρείες που ήθελαν να συμμετάσχουν να μην έχουν την ευκαιρία προώθησης των προϊόντων τους.
Μάλιστα, για το λόγο αυτό “κατηγορούν” το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου και ειδικότερα τον πρόεδρό του Δημήτρη Μανιάτη, για εσκεμμένη ελλιπή ενημέρωση όλων των μελών του Νομικού Προσώπου.
Λόγω της σοβαρότητας των καταγγελιών επικοινωνήσαμε και με τον κ. Μανιάτη, προκειμένου να καταθέσει τις δικές του απόψεις. Από την πλευρά του υπήρξε κατηγορηματικός. Τόσο το Επιμελητήριο όσο και η εταιρεία που είχε τις δημόσιες σχέσεις της έκθεσης έκαναν το καλύτερο δυνατό «για να φτάσει» η εκδήλωση σε όλα τα μέλη του Επιμελητηρίου.
Ειδικότερα, μας είπε ότι η ανακοίνωση της έκθεσης υπήρχε για πολύ μεγάλο διάστημα στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου, ενώ η δημοσιότητα που πήρε το γεγονός ήταν ευρεία. Πρόσθεσε, δε, ότι από τα 10.000 περίπου μέλη του Νομικού Προσώπου, μόνο 1.000 περίπου διαθέτουν ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, κύριο στοιχείο επικοινωνίας της Διοίκησης με τα μέλη.
“Σε όλους τους χρήστες στείλαμε παραπάνω από μία φορά ενημερωτικές επιστολές για την έκθεση. Κι αυτό έγινε έγκαιρα χρονικά. Το άσχημο είναι, όμως, ότι από το παραπάνω νούμερο μόνο ένα ποσοστό της τάξης του 25% χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ενημερώνεται. Από την πλευρά μας, θεωρώ ότι δεν υπήρξε καμία ολιγωρία ή εσκεμμένη απόκρυψη του γεγονότος. Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας μπορεί να τα δει όποιο μέλος θέλει. Επομένως, κακώς τίθεται θέμα ενημέρωσης”, κατέληξε.
 
Του Αντώνη Πετρόγιαννη