Κυρία διευθύντρια,
αν και βρισκόμαστε στο 2016, στο ΚΤΕΛ Νομού Μεσσηνίας συμβαίνουν τριτοκοσμικές (τραγελαφικές) καταστάσεις και θα σας παραθέσω με κάθε λεπτομέρεια τα γεγονότα που πέρασα.
Συγκεκριμένα, μόλις έφυγα από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, πήγα την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου στα γραφεία του ΚΤΕΛ Αχαΐας και έβγαλα εισιτήριο για να έλθω στην Καλαμάτα. Μπήκα στο λεωφορείο (το οποίο φέρει τον αριθμό 9 στο μπροστινό τζάμι) και από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησαν τα βάσανά μου.
Το air condition του οχήματος άρχισε να στάζει σε διάφορα σημεία πάνω στα ρούχα μου, οι ταπετσαρίες στην οροφή ήταν ξηλωμένες, ο διάδρομος και τα καθίσματα βρώμικα, δεν υπήρχαν νούμερα για να βρει κάθε επιβάτης τη θέση του, παντού εικόνα εγκατάλειψης, ενώ τα τζάμια είχαν θολώσει από τη βρωμιά.
Γενικά το λεωφορείο (με το νούμερο 9) θεωρώ ότι είναι ακατάλληλο να εκτελεί δρομολόγια, σύμφωνα με τους στοιχειώδεις κανονισμούς υγιεινής.
Ακόμα, θέλω να υπογραμμίσω ότι και τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου δε λειτουργούσαν σωστά και συνεχώς ακουγόταν ένας θόρυβος, σαν να «κουβαλούσε» κάποιος παλιοσίδερα, ενώ για να κλείσουν τα ντουλάπια των αποσκευών ο οδηγός έπρεπε να τα «κοπανήσει» δύο και τρεις φορές.
Γενικά η κατάσταση του να ταξιδεύεις με το εν λόγω λεωφορείο είναι προβληματική και απαράδεκτη. Αυτό το θέτω υπόψη του προέδρου του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, και ως επιβάτης ζητώ και απαιτώ την εξασφάλιση για ένα ταξίδι χωρίς προβλήματα, αφού το ΚΤΕΛ, εκτός από τα δικαιώματα που του δίνει ο νόμος, έχει και την υποχρέωση να εξασφαλίζει στους επιβάτες του ένα ασφαλές και άνετο ταξίδι.
Επίσης, θα ήθελα να θίξω στον κύριο πρόεδρο του ΚΤΕΛ το θέμα λειτουργίας του γραφείου της επιχείρησης στο κέντρο της πόλης (Αρτέμιδος 107) σχετικά με την έκδοση των εισιτηρίων. Όταν απουσιάζει η μία υπάλληλος με άδεια, η άλλη υπάλληλος ισχυρίζεται ότι έχει χαλάσει ο υπολογιστής και πρέπει να απευθύνονται στα κεντρικά γραφεία του ΚΤΕΛ και ότι μόνο κράτηση θέσεων μπορεί να κάνει.
Αυτό είναι «δώρο, άδωρο», αφού ο κάθε ενδιαφερόμενος μόνο στα κεντρικά γραφεία μπορεί να προμηθευτεί εισιτήριο.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Θανάσης Αγγελακάκης
Δημοσιογράφος
Αχαϊα – Μεσσηνία: Μια ανύποπτη εμπειρία με λεωφορείο
